Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Reifendruck

peter13h

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

nee, je begrijpt het nog steeds niet,   Alles is correct,  het komt enkel omdat je verkeerde instellingen hebt staan dat je op het default scherm niets te zien hebt.  Als je in blender een object selecteert en dan de camera gaat focussen, ga je merken dat alles inderdaad geexporteerd is.   MAAR je moet de schaal op 1 zetten om geen  100*100 exports/ imports te doen vanuit eender welk programma.

Wat jij geexporteerd is is geen tractor van 4 meter, maar een van 400.     (  druk op de camera focus knop in blender ) 

PS. Weet je niet welke dat is, stop onmiddelijk met wat je aan het doen bent en zoek achter de basis om blender te gebruiken. Gaat je uren werk besparen  ( per dag )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je alsjeblieft verderuitleggen weet het bijna weet alleen niet in blender waar dat kan kan doen moet die camera en de schaal

17 minuten later toegevoegd

wan wil het erg graag alleen al als het erin komt ben ik al blij dat het object in het 3d programma komt dan ben ik al te vreden

\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Voor blender hulp, kan ik je google, bing,altavista,twich, zelfs Cortana aanraden, dan kun je op je eigen tempo zoeken en leren.

Maar wees gewaarschuwd, als je deze stappen al moeilijk vind, is het gene dat volgt nog veel moeilijker

En ik ga het nog eens herhalen,   er is niets mis mee met je blender import,  je bent verkeerd geweest en de camera staat op een plaats waar niets zichtbaar is.   Handleiding lezen en niet denken dat het wel zal lukken, want dat gaat helemaal niet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.