Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Reifendruck

peter13h

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

@peter13h zoals ik inmiddels al twee keer heb gezegd.... plaats a.u.b. je log.txt in een spoiler. ( er staat evt wel eentutorial op het forum hoe dat moet) Pas dan kan ik je verder helpen!! Daarin kunnen we als het goed is zien waar het probleem betreft de textuur zit. 

Zelf heb ik wegens school en werk vaak weinig tijd om zoiets uitgebreid via discord uit te leggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de log komt eraan

2 minuten later toegevoegd

28gtcig.png bij deze de log

3 minuten later toegevoegd

Error: Can't load resource 'D:/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/Downloads/Reifenregeldruckanlage_(1)/Reifenregeldruckanlage/Hinten/ModelData/add/ModelData/add/anbauteile/Luftdruckanlage/Textures/orange.dds'.
Error: Can't load resource 'D:/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/Downloads/Reifenregeldruckanlage_(1)/Reifenregeldruckanlage/Hinten/ModelData/add/ModelData/add/anbauteile/Luftdruckanalg/Texturen/verbindung.dds'.
Error: Can't load resource 'D:/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/Downloads/Reifenregeldruckanlage_(1)/Reifenregeldruckanlage/Hinten/ModelData/add/ModelData/add/anbauteile/Luftdruckanalg/Texturen/schlauch.dds'.
D:/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/FS17_John_Deere_7010_CGJ/JohnDeere7010.i3d (710.03) ms
Warning: Loading file with invalid case 'D:/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/FS17_John_Deere_7010_CGJ/wheels/Textures/widetire_spec.dds'. dit zegt hij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al een beetje had gedacht, uit je log blijkt dat je vanuit de Giants Editor hebt verwezen naar de textuurbestanden BUITEN de mod.zip. 

Dus, zorg ervoor dat de textuurbestanden onder het mapje texturen (o.i.d. Binnen de mod.zip) staan. Dit zijn: oranje.dds, verbinding.dds en schlauch.dds. 

Verwijs daarna vanuit Giants Editor naar de bijbehorende textuurafbeeldingen. (Welke zich binnen de mod.zip bevinden!!)

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.