Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Snelle vrachtwagen vallen om

koen2709

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen,

Ik speel op de multifruit mavericks map, en omdat die zo groot is wilde ik de vrachtwagens wat sneller maken.

Ik heb de snelheid van de standaart Man truck verhoogd naar 130km/h maar zodra die boven de 100 komt dan komt de trailer los van de weg en slingert die alle kanten op of de truck schaar gelijk. 

Daarna heb ik het met een ittruck geprobeerd maar die valt dan om als ik de bocht omga.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb wel de trailer inhoud verhoog van 100.000L naar 150.000L en de it bak van 18.000L naar 150.000L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

heeft niets met dragen te maken, maar met zwaartekracht van een object in beweging ;)       Vanaf 17 moet je er aan denken dat als je richting unreal gaat, dat het spel standaard physics gebruikt, dus krachten.  Wat je moet doen is een masscale toepassen zodat je het gewicht kan verlagen van wat hij laadt [ of een aangepaste trekker maken ( pas op dit is niet makkelijk, remmen, krachten, versnellingen, veringen - alles moet aangepast worden en correct zijn ) ]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei fa285634:

heeft niets met dragen te maken, maar met zwaartekracht van een object in beweging ;)       Vanaf 17 moet je er aan denken dat als je richting unreal gaat, dat het spel standaard physics gebruikt, dus krachten.  Wat je moet doen is een masscale toepassen zodat je het gewicht kan verlagen van wat hij laadt [ of een aangepaste trekker maken ( pas op dit is niet makkelijk, remmen, krachten, versnellingen, veringen - alles moet aangepast worden en correct zijn ) ]

Welke scale moet ik dan aanpassen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.