Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

onzichtbare muur verwijderen

evybart

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

Heb je ook geprobeerd van alles te selecteren in GE ?     Onzichtbaar in het spel is ook onzichtbaar in de editor

of

het kan zijn dat die muur niet van de map komt maar van een van je mods,  probeer eens een nieuwe save en ga naar die plaats om te zien of hij er nog staat  ( desnoods zet je je spel even op dev mode en druk je op F4 / F5 om collisions te tekenen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in het spel op f5 geduwd en dan komt er een rode rechthoekige blok tevoorschijn  en ik heb in de editor alle transform groepen aangeklikt maar niks te zien alleen zie ik de blok als ik in de editor op de play button duw en maar kan de blok niet selecteren voor te deleten 

als het van een mod komt zie ik hem toch  niet in de editor of ben ik verkeerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

animatie dus,     wel dan heb je enkele mogelijkheden,  ofwel zoek je een recentere versie van die map waar die fout al is uitgehaald  of je contacteerd de eigenaar van de map.

of je begint iedere mesh apart af te lopen om te kijken welke het is met de animatie op en past die aan; maar aangezien het een map is, gaat dat virtueel onbegonnen werk zijn, aangezien alles een animatie kan bevatten.

wat je ook eventueel kan doen is dit =  wis het .anim bestand van die map en test het uit, maar wees wel gewaarschuwd dat je map volledig kan kapot zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de map heb ik aangepast nu heb ik kunnen achterhalen via de originele map bij welk object de animatie hoort het was een boom waar houten plaatjes hangde van mensen die gedoneerd hadden op YouTube de boom is weg en de houten plaatjes enig idee hoe ik nu aan de plaats van de animatie kom en de anim map is maar 105kb groot dus verwijderen zal niet veel  kapot maken hoop ik dan 

merci al voor de tijd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.