Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Texturefouten


Aanbevolen Bericht

  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

nee ben je onderweg even verloren denk ik

 

wat je moet doen om deze fout 'snel' op te lossen is letterlijk een nieuwe mod maken uit de oude

 

dus je moet een nieuwe map maken   bv  nieuweModnaam

 

dan alle xml's,  lua's enzo overzetten ( kopieren ) naar de nieuwe map, wel op letten dat de structuur van de mappen identiek is

 

en dan open je de originele mod in GE,  en gebruik je file / save as   en sla je de i3d op in de nieuwe modmap

 

----

op die manier gaat GE enkel actieve files in de nieuwe modmap zetten,  enige wat je dan moet doen is de oude modmap hernoemen er er dit achter zetten :  "_1"

 

let wel op dat je de underscore gebruikt,  het spel leest mappen met bepaalde tekens niet in,  en zo ben je niet al je files kwijt tijdens het controleren van de mod ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal top, 
Ik zal zo eens beginnen en dan kijken wat er gebeurt.

Als er rook uit de monitor komt meldt ik me nog even weer.

bedankt

 

23 minuten later toegevoegd

Ben al even bezig geweest en heb de mappen overgezet zonder png,dds o.i.d.
 

Alleen de xml, Lua en i3d.shapes bestanden overgezet. Vervolgens in de oude map de i3d map geopend en gesaved als in de nieuwe map.
De afbeeldingen die op het voertuig stonden staan er nu ook op maar dat haalt ie nog steeds uit de oude map

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.