Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Texturefouten


Aanbevolen Bericht

  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

eigenlijk is dat een heel simpel antwoord

 

- Herbouw je mod -

 

fs17 heeft controle elementen genoeg om alle objecten in 1 i3d te zetten,  files uit je installatie folder te halen ipv nieuwe ,  en nog veel meer ( geavanceerde ) dingen.

 

Je kan zelfs om een praktisch voorbeeld te geven,   een tractor maken met frontgewicht, extra tanks, extra schermen etc etc etc,  en toch nog steeds alles op aparte xml's zetten.  Ga je wel niet veel vinden omdat de meeste modders niet nadenken over wat er in de xml staat en mogelijk (kan) zijn.

 

Heb je voor de een of andere reden toch nog over de limit , en ligt het aan texture files,    alles door blender halen en ipv 3 files per ( vergeef de term ) pruts object,   alles groeperen en op 1 textuur set zetten.

 

Haal ook alle non essentials uit de mods, zoals changelogs, readme's etc.   Wil je deze info toch delen,  cdata  in de moddesc of distribueer de files in een Rar/zip,  met de mod in de desbetreffende rar/zip

 

Nog dit,   als het echt moet kan je mods maken van enkele kb's groot, die enkel 2 xml's bevatten ( voorbeeld ingame tractors / tools met aangepaste opties.   Alles kan dan uit het spel geladen worden )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.