Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Modellen maken

Aanbevolen Bericht

Beste leden,

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Ik zou graag een vlaamse map maken van scratch (ga men leven niet beeindigen ? ) maar ik ben niet zo thuis in 3D models  (huizen...) maken enz.

Ik kan wel behoorlijk met de editor van Giants en notepad++ werken om mappen te editeren enzo. Heb recent ravenport geedit met extra grondtexturen en gewassen...

Zijn er hier mensen die me op weg kunnen helpen of mee willen bouwen. Graag een seintje.

Al vast bedankt

Yves

(Barbicha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Yves,

Er bestaan talloze tutorials op Youtube hoe je het best begint met 3D models te maken, zelf werk ik met Blender gratis te downloaden. Voor je iets begint met maken heb je best al eens goed nagedacht wat je precies wilt creëren of heb je enkele foto's. dit proces is van lange adem en duurt een tijdje tegen je alles goed onder de knie hebt ? veel succes! ben benieuwd naar deze vlaamse map! 
en als je het even niet meer ziet zitten zoals ik zelf wel al heb gehad bekijk dan even deze video als je weet dat alles in deze map zelf is gemaakt en meer dan 2 jaar werk was ? 

haha daar haal ik mijn motivatie uit ? 

Hieronder het youtube kanaal waar ik met blender leerde werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shaun,

Thxs voor de motivatie en de links ;-). Heb je werk ook altijd al mooi gevonden van wat je hier gepost hebt. Alleen jammer dat je nooit plubliek bent gegaan met je werk, beetje zonde van je tijd vind ik., want van wat ik op de foto's zag is het ook van hoogstaande kwalitieit. Maar natuurlijk is iedereen vrij om te doen wat hij wil he.

Heb wel al goed in mijn hoofd van hoe de layout er gaat uit zien, is vlak bij de deur :-). Moet maar even op google maps in tikken Walprijestraat, Ertvelde.

Groeten,

Yves

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.