Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Gezocht: Fanatieke Farmers voor een Dedicated Server met Twitch streamer

AgriFarmLTD

Aanbevolen Bericht

0YmdA1E.png

Goedenavond, NLD-Farmers

Heb geen idee hoe actief dit gedeelte van het forum is, maar we gaan het gewoon proberen!

Ik ben (dringend) opzoek naar mensen die interesse hebben om mij te assisteren op een dedicated server (24/7), waarbij 'Realisme' voorop staat.  Elke sessie zal worden gestreamed op mijn Twitch kanaal en de bedoeling is dat we een team krijgen die goed op elkaar ingespeeld is, waarbij gezelligheid een belangrijke vereiste is!  Gezamenlijk zullen wij het bedrijf draaiende houden op de huidige map:  The Old Stream Farm (by Black Sheep Modding).  Iedereen heeft evenveel inspraak en aankopen worden gezamenlijk gedaan!

Wat verwacht wij van jou?

• Minimaal 21 jaar of ouder.
  • Ervaring met Season 2019
  • Fanatieke Speler, die 'Realisme' ook hoog in het vaandel heeft.
  • Iemand die minimaal 3 avonden in de week beschikbaar is. (Ongeveer 2 uur per sessie)
  • Gezelligheid is een belangrijke factor binnen dit team. Problemen lossen we op een volwassen manier met elkaar op!
  • We gebruiken redelijk veel mods, dus een redelijk computer systeem is wel een vereiste.
  • Het aanschaffen van de Claas DLC is een vereiste, omdat deze 22 oktober zeker zal toegevoegd worden aan de Dedicated Server ?

Wat kunnen wij bieden?

• Een 'Realistische' Dedicated Server (24/7) , met uiteindelijk verschillende mappen voor diversiteit.
  • De mogelijkheid op mods aan te leveren, bijvoorbeeld je favoriete trekker of een machine die nodig is om bepaalde activiteiten te realiseren.
  • Een gezellig groep personen, die allemaal dezelfde interesse hebben, namelijk Farming Simulator 2019.
  • Allemaal op hetzelfde niveau, beslissingen en aankopen worden gezamenlijk gedaan. 

Wie ben ik ?

Citaat

Naam:                   Dennis

Leeftijd:                27 jaar

Studies:   1.         Bouwkunde, Architectuur en Vormgeving. 
                  2.         Communicatie Multimedia Design

Discord naam:    Delta

(NLD Community)

Overige:               Speel 'Farming Simulator' sinds 2011

Mountainbike minimaal 3 keer per week, om de conditie op pijl te houden.

Ouders hebben een Melkveebedrijf in Drenthe van 100 Melkkoeien.

Interesse?  Laat een berichtje achter onder dit topic, mits je aan de eisen voldoet dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op!

Groeten,
Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.