Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Voorbanden Fiat

Aanbevolen Bericht

Goede avond mannen!!,

Ik heb even een vraagje.

Ik ben met een soort van Pulling trekker bezig. Nu heb ik de voor bandjes verkleind en de achter fors groter gemaakt.

Als ik hem ingame dan zeg maar vliegen de voorbanden, Ze staan niet aan de grond. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze toch klein blijven en gelijkvloers komen te staan??

Alvast bedankt!!!

Groeten,

Masterclass.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Inter fan!,

Ik heb even een duik genomen in de xml maar vind alleen dit------------->

<wheels autoRotateBackSpeed="2">
        <wheel rotSpeed="1" restLoad="0.9" repr="0>0" driveNode="0>0|0|0" radius="0.58" width="0.43" initialCompression="50"  suspTravel="0.1" spring="35" damper="40" mass="0.12" fenderNode="0>0|0|2" fenderRotMin="-28"/>
        <wheel rotSpeed="1" restLoad="0.9" repr="0>1" driveNode="0>1|0|0" radius="0.58" width="0.43" initialCompression="50"  suspTravel="0.1" spring="35" damper="40" mass="0.12" fenderNode="0>1|0|2" fenderRotMax="28"/>
        <wheel rotSpeed="0" restLoad="1.0" repr="0>2"                                                     radius="0.79" width="0.54" initialCompression="50" suspTravel="0.1" spring="35" damper="40" mass="0.242" hasTyreTracks="true" />
        <wheel rotSpeed="0" restLoad="1.0" repr="0>3"                                                     radius="0.79" width="0.54" initialCompression="50" suspTravel="0.1" spring="35" damper="40" mass="0.242" hasTyreTracks="true" />
    </wheels>

Ook als ik op zoeken druk in de xml geeft hij niks weer! BEN IK NU GEK:rofl:

<aiTrafficCollisionTrigger index="0>12" /> Denk dat ik hem gevonden heb?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.