Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

blender naar GE


Aanbevolen Bericht

  • Master Moderator

eerst en vooral goed bezig,  maar kleine/grote tip.    Je hebt e-norm veel vlakken voor iets dat je niet ziet,   die connector kan met ±16 vlakken gemaakt worden.   Smooth shading opzetten als je de illusie krijgt dat alles hoekig is, niet extra vlakken maken.   En je probleem met je textuur is dat de vehicleshader niet op je object staat en dat je specular verkeerd gemaakt is.  Niet meer ?

 

voorbeeld ->

 

mesh  zonder smooth shading actief= 

MnfIUqQ.png


en deze is met smooth shading

7KGWT54.png


Visueel geen verschil,  maar voor het spel moet je echt met zij weinig mogelijk vlakken werken. Anders creeër je vertraging van de engine en dat merk je heel snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.