Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Manier om treinen te blokkeren die auto starten bij opstart en soms tussendoor.

Aanbevolen Bericht

Op 17-1-2021 om 19:47, fa285634 schreef:

simpel gewicht ergens droppen om hen te stoppen,    en ofwel edit je de savegame ofwel plaats je een overlader overen een manueel gekipte trailer, dan krijg je een oneindige lus van laden / lossen

Heb dit geprobeerd met grootste auger 70 ton erboven plaatsen. Treinen rijden alsnog weg bij opnieuw opstaren. Zal nog met andere oplossing. Boven de trein(zijn in deze map geen ramps bij de trein) en dan met trailer dolly(fliegl trailer in Horsch trailer dolly) en dan hierlossen opdracht. En dan boeltje op zijn plek gehouden door zwaar gewicht(anders word het duiken)

Op 17-1-2021 om 19:47, fa285634 schreef:

simpel gewicht ergens droppen om hen te stoppen,    en ofwel edit je de savegame ofwel plaats je een overlader overen een manueel gekipte trailer, dan krijg je een oneindige lus van laden / lossen

Hoe werkt edit game op ps4 en ps5(blijft eerste tijd zelfde game)

Weet jij waar ik mijn mappen kan vinden en welk klein zinnetje er gewijzigt moet in(rijden als ik gas geef)stilstaan bij overstappen en blijven staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-1-2021 om 14:53, DeBeugels schreef:

Tja, dat is dus het nadeel van de PS , op de pc kun je zo met Giants Editor de train spline eruit halen, geen last er meer van

Mocht ik de savegame kunnen wijzigen in ps4. welk zinnetje in welk bestand moet gewijzigd worden in wat of verwijderd.

Hou je dan je treinen wel alleen als jij het wil besturen dan kan dat. Wat gebeurt er bij welke wijzigingen. Is optie ook in cfg van spel te plaatsen dat hij die uitvoert op al je gespeelde mappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.