Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Stabiele gameserver

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en eigenlijk ook vrij nieuw op FS19, omdat ik het spel pas een week of drie geleden heb aangekocht. Ik speel het spel voornamelijk samen met mijn zoontje en heb daarvoor een gameserver voor 4 personen gehuurd bij Nitrado. Die is de laatste dagen zo instabiel (met zijn tweeën gelijk uit de server gegooid worden, server die om de haverklap uitvalt en weer opgestart moet worden en vanmorgen krijg ik hem zelfs niet eens meer opgestart).

Dat dit bijzonder frustrerend is, zeker als je dat tegen je 9-jarige zoontje moet uitleggen, hoef ik er waarschijnlijk niet bij te vertellen.

Ik vroeg me af of iemand uit de community hier wat advies kan geven over stabiele gameservers, want nadat ik al eens een keertje een opgeslagen game niet meer opgestart kreeg en dus landscapingwerkzaamheden van een uur of vijf kwijt was, lijkt het er nu weer op dat alles wat ik nu weer opgebouwd heb in de multiplayer game eveneens wel weer eens voor niets geweest zou kunnen zijn. En op die manier gaat FS19 eerder frustratie in plaats van plezier worden. En als ik één stelregel heb voor games, dan is het wel dat ik er plezier aan wil beleven...

Dus, ieder advies is van harte welkom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.