Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Farming Simulator 17 Nieuws

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 40
  • Created
  • Laatste antwoord

Zou me hier 1 persoon geregistreerd zijn die sinds ls08 speelt en me daadwerkelijk kan zeggen dat ls15 een succes is geworden? Een schande is het, de game is niks waard, vele spelers blijven in de standaard mappen hangen, en de typische fs13 look is in de verste graphics niet te benaderen. Een mod aanbod is er in vergelijking met voorgaande versies niet en over mappen al helemaal niet te spreken. Kortom, deze negatieve trend volgende wordt ls17 een ramp, tenminste voor de gemiddelde speler. 

Dit is mijn mening, daar moet je natuurlijk niet akkoord mee zijn, maar ik doe tegenwoordig niet meer aan discussiëren :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei DeerePowers:

Zou me hier 1 persoon geregistreerd zijn die sinds ls08 speelt en me daadwerkelijk kan zeggen dat ls15 een succes is geworden? Een schande is het, de game is niks waard, vele spelers blijven in de standaard mappen hangen, en de typische fs13 look is in de verste graphics niet te benaderen. Een mod aanbod is er in vergelijking met voorgaande versies niet en over mappen al helemaal niet te spreken. Kortom, deze negatieve trend volgende wordt ls17 een ramp, tenminste voor de gemiddelde speler. 

Dit is mijn mening, daar moet je natuurlijk niet akkoord mee zijn, maar ik doe tegenwoordig niet meer aan discussiëren :P 

Ik speel werkelijk al vanaf ls2008, dus al vanaf 2007 dus al wel 8/9 jaar. 

Wat mijn part kan je dan net zo goed naar 2011, dat is nog beter dan 2013 in mijn ogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Mmh meningen zijn behoorlijk verdeeld, dit is al jaren zo. 

Ik heb het spel sinds 08 en ik vindt zeker dat er grote veranderingen zijn geweest.

Ik denk dan ook dat mensen zich vergissen in het werk van de Engine die het spel gebruikt, en dan zeker niet te vergeten dat z'n kleine studio nooit een Engine kan bouwen zoals een Gta5, Battlefield of Call of Duty.

Deze studio's kunnen nooit zulke game artists of devs aantrekken.

Ik kan de kleine veranderingen zeker waarderen, als ik heel eerlijk ben vraag ik me af op welk punt ze zich dan zouden moeten richten om het te verbeteren? 

Het aanbod in merken van trekkers en toebehoren is zo groot.. 

Alle echte boeren hebben dan ook nog is een ''voorliefde'' voor een bepaald merk(en), iemand die John Deere gek is vindt New Holland helemaaaal niks en andersom hetzelfde.

Ik vindt het goed om te zien dat ze extra gewassen toevoegen dit vindt ik zelf super en ben dan ook benieuwd naar de nieuwe benodigde apparatuur. 

Het Bosbouw gedeelte hoeft voor mij niet perse maar ik weet dat anderen dit juist waarderen. 

Zo blijft het altijd lastig voor deze studio's om een game te maken voor een groot publiek, dit omdat voor hun het aanbod ook ongelooflijk groot is.

Qua Mods en Maps vindt ik het wel minder worden, maar een standaard map? nee danku!

Mods waren in voorgaande edities zeker beter en het aanbod groter, maar ik zelf kan mijzelf goed vermaken met wat er nu is.

Ik kijk ieder geval weer uit naar een nieuwe versie van Farming Simulator! :lol: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fs 2015 is helaas nog geen daverend succes, veel mensen blijven hangen en modders stappen af.

Voor mij mede omdat er voor mods veel veranderd wordt dat even omzetten niet mee mogelijk is omdat je dan modelfoutjes houd. 

Ik speel zelf sinds het vroege begin van 2009, toen deze uitkwam heb ik deze gelijk gekocht. 

Wat een plezier kon je daarin hebben met die paar goede mods die er waren. 

Toen kwam 2011, hier kwam multiplayer toch ook wel een heel leuk systeem wat zich in mijn ogen goed heeft ontwikkeld. 

In 2013 waren de veranderingen al minder groot, maar toch zijn veel mensen over gegaan door de vernieuwing. 

Toen kwam 2015 en hierin is eigenlijk bijna niks toegevoegd (Alleen extra machines, maar daar zijn de meeste onder niet zo'n fan van omdat dit toch wel in mods komt.)  

Helaas richt Giants zich wel vooral hierop om de verkopen om hoog te krijgen, jammer dat Giants zo commercieel is geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Toch vindt ik persoonlijk dat er degelijk goede vooruitgang is geboekt van fs13 naar fs15.

''Kleine stapjes naar perfectie'' zo zie ik dat dan, de Engine is zeker verbetert en ik vindt de standaard machines echt wel beter dan die van fs13.

Ik ben het met je eens dat de de modders een klap in het gezicht hebben gekregen!

Er is geen trekker die ''normaal'' rijdt zet er een volle kieper achter en ze gaan van links naar rechts.. 

Er is weinig waar modders mee aan de gang kunnen wat ze in hun handen geworpen krijgen van Giants.

Ik ben het niet met je eens dat Giants Commercieel is geworden.

Kijk de bekende verkoop cijfers, (dit zijn steam cijfers)

fs11, 72,441

fs13, 470,139

fs15, 472,441

Neem als voorbeeld een grote ontwikkelaar,

Gta, 4,078,508

Dit scheelt 3.5 miljoen!! 

Het is normaal voor z'n ontwikkelaar als Giants dat ze om de 2 jaar met een nieuwe versie komen, geld moet blijven rollen (hun kant op)!

Anders is het ook gauw afgelopen omdat ze geen inkomsten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Richard er GTA5 bijhaalt, is natuurlijk een heel ander iets dan een Farmer sim.
Maar een GTA of een Call of duty etc. kun je verschillende concepten/thema's gebruiken. Zoals, het met laat ik zeggen Call of Duty in dit geval gewoon begon als een 2e wereld oorlog shooter game ofzo en het nu robots zijn waar je mee speelt.
Dit kun je bij een Farming Simulator niet doen want, dit blijft allemaal wel het zelfde je kunt niet ineens vliegende trekkers gaan maken in een simulator want dan is het geen echte (op waarheid gebouwde) simulator over het farmen meer.
Dus, het is heel lastig om een game die al eigenlijk goed is te verbeteren terwijl er weinig te veranderen valt qua concept/thema het enige wat ze dus kunnen doen is dus, nieuwe merken, gewassen en werkzaamheden toevoegen.
ze zijn dus een keer klaar met het ontwikkelen van de game omdat er eerst gewoon singleplayer was toen 2 jaar later multiplayer erbij en dan ja, valt een volgende versie vies tegen omdat er weinig "nieuwigheidjes" bij zijn gekomen. en dan heb je natuurlijk de graphics en afwerking die beter worden per versie wat het spel mooier en echter eruit laat zien.

Over het modden kan ik niet veel zeggen, ik kan dit zelf namelijk niet. Maar zie ook wel dat er voor de 2013 veel meer mods te vinden zijn dan voor een 2015.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.