Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Langendoen BV

Jasper

Aanbevolen Bericht

Beste NLD'ers,

Ik ben een bedrijfje gestart in NoName en we moeten natuurlijk klein beginnen! Ik ga niet te veel praten, dus laten we gelijk maar beginnen!  :tongueout:

We zijn begonnen met 2e hands gekochte kisten te wassen... We beginnen net dus je moet besparen op de kleine dingen!

x4k6qd.jpg

Toen we alle kisten gewassen waren werden ze geladen op de trailer van mijn oom. Wel is de TS90 van ons zelf!

2eust1i.jpg

ilhsn4.jpg

2emh9c5.jpg

Toen we de kisten naar het land van een plaatselijke loonbedrijf hadden gebracht zijn we begonnen met flink weide slepen! De weidesleep op marktplaats op de kop getikt. De fendt had ik nog als hobby trekkertje, maar die kan natuurlijk nu vollop buffelen in het bedrijf!  :bigsmile:

16k80w8.jpg

Nadat we gesleept hebben kwam een loonbedrijf een stukje voor de boer door zaaien!

2qx99jn.jpg

Dit was het voor deze keer. Waarschijnlijk snel meer!  :smile:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 38
  • Created
  • Laatste antwoord

Zijn we weer! Vannochtend zijn we met volle moet gaan maaien! Daarna nog even aan het weiden slepen geweest op een ander veld. Rond 3 uur zijn we begonnen met rapen.

Maaien doet het loonbedrijf wat ook door gezaaid heeft gisteren. Brullen joh die case!

zladn6.jpg

t8b4vb.jpg

Fototje van het weideslepen nog:

1671j6e.jpg

Na het weiden slepen zoals al vermeld zijn we gaan rapen! Rapide van het loonbedrijf die ook is komen maaien, dit kunnen wij natuurlijk nog niet betalen maar we maken voorderingen!

1h44mv.jpg

fx7bf6.jpg

153bnye.jpg

Dit was hem weer! Tot de volgende keer!

Mvg,

Jasper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.