Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Zodebemester

Aanbevolen Bericht

hallo,
ik heb een zodebemester die op bouwland gewoon bemest. allen als ik op grasland wil gaan bemesten met de zodebemester en gulle en mist mod dan komt er geen mest op het gras te liggen maar als ik het met de ketsplaat doe komt er wel mest op het gras te liggen. weet iemand hoe dit komt en hoe ik kan zorgen dat er met de zodebemester ook mest op het gras komt te liggen?

luuc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh ik kan een poging wagen, ik weet niet om welke zobemester het gaat (dus voortaan een link in je eerste bericht zou fijn zijn, incl een moddesc en vehicle.xml) dus ik zal maar het gebruikelijke opgeven:

Als het goed is is er in GE in het mapje een index groep van de bemester(die het land bemest) en een index groep van het shortgrass (die het gras weer naar het eerste groeistadium brengt). Ik denk, als ik jou zo hoor, dat het mapje van de bemester meer naar voren staat geschoven dan die van de shortgrass, bijv: de bemester staat op 0.9 en het shortgrass op 1.0. Dan moet het mapje van het shortgrass voor het mapje van de de bemester staan.

Of je scaled het mapje van het shortgrass naar 0.0.0 en dan zou het in principe ook moeten werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat je me niet helemaal goed begrepen heb.( of ik ben hier niet duidelijk in geweest). hij bemest wel op bouwland maar hij cultiveert niet. dus je zit allen dat er bemest is maar verder gebeurt er niks met de grond. volgens mij heeft daarom deze zodebemester ook geen shortgrass.

sorry voor de onduidelijkheid.

luuc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.