Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Probleem met map.

Roytjuhh

Aanbevolen Bericht

Oei oei een map editten:P

Je slaat de map gewoon met ctrl+s op neem ik aan.? Wat heb je veranderd aan de map als ik vragen mag? Misschien is daar wel wat verkeerd gegaan.

groet,

Oeps bericht niet goed gelezen ;) het wil dus niet in de game laden.. Als je de map hebt opgeslagen heb je de i3d file naam niet aangepast? Of je hebt het gewoon zo gesaved dat het in de originele grondbestanden blijft staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga naar file en dan save as en dan klik ik het i3d bestand aan en dan druk ik op opslaan. Hij wil trouwens na het opslaan ook niet meer openen in giants editor. Heb alleen een paar gebouwen verplaatst meer niet. Heb net ook al geprobeerd om alleen een dak van een schuur weg te laten en dat gaat zelfs al fout :angry:  

Als ik bijvoorbeeld een trekker/wagen ofzo aanpas dan gaat het wel goed, het is alleen met een map veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Roytjuhh:

Ik ga naar file en dan save as en dan klik ik het i3d bestand aan en dan druk ik op opslaan. Hij wil trouwens na het opslaan ook niet meer openen in giants editor. Heb alleen een paar gebouwen verplaatst meer niet. Heb net ook al geprobeerd om alleen een dak van een schuur weg te laten en dat gaat zelfs al fout :angry:  

Als ik bijvoorbeeld een trekker/wagen ofzo aanpas dan gaat het wel goed, het is alleen met een map veranderen.

Ik stel voor dat je een schone start gaat doen, als je dingen bewerkt heb. Druk dan op ctrl+s of op save. Als je op ctrl+s drukt is het altijd goed.

Ik ben bang dat het moeilijk wordt om je vorige versie terug te krijgen zonder professionele hulp aan huis.

Oh ja, je i3d file moet altijd map01 als naam hebben, je kunt het veranderen maar dat wordt een heel gedoe als je niet de nodige ervaring hebt. ;)

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.