Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

help gras hakselen


Aanbevolen Bericht

  • Master Moderator

kijk eens na welke fillype de wagen opraapt en als het een aangepaste naam is moet je die ook defineren met het juiste textuur, waarschijnlijk kent hij de textuur niet en neemt hij de eerste die hij tegenkomt in de mod, 

denk dat het   grass_windrow   als standaard filltype is maar ben niet zeker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Master Moderator
13 uur geleden zei fa285634:

kijk eens na welke fillype de wagen opraapt en als het een aangepaste naam is moet je die ook defineren met het juiste textuur, waarschijnlijk kent hij de textuur niet en neemt hij de eerste die hij tegenkomt in de mod, 

denk dat het   grass_windrow   als standaard filltype is maar ben niet zeker

ik ondertussen wat liggen prutsen met een combine [afgaande op wat in je Screenshot staat],  het lukt inderdaad enkel  het filltype grass op te nemen als je in de harvester +  header de filltypes op grass zet. Het probleem ligt hem in de standaard Euroboss of eender welke standaard tipper je gaat gebruiken.

bv in de euroboss staat

    <fillTypes fillTypes="chaff grass_windrow wheat_windrow barley_windrow"/>

 

grass als filltype kent hij niet dus moet je een dedicated tipper or foragewagon maken met een  extra textuur definitie grass etc.

Maar dan begint het volgende probleem want ieder object in je map moet ook aangepast worden aan dat extra vulltype,  Geen enkele standaard trigger neemt namelijk grass op zichzelf aan ( wel grass_windrow ). 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.