Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

fa285634's gepruts

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 168
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

4cd4f05f90e7438cb9614a487f293170.pngbeetje details toegevoegd, ondeldeeltje van giants 'geleend' ;) , begonnen aan de achterste conveyor's .  Oh en @Jasper en @Twan, bedankt voor die Edgesplit tip,  Scheelt inderdaad wel heel veel  visueel.  ( hier op de shot is hij wel nog nergens toegepast )

referentie =  3fa0faae94d14eb294caad446f3a8895.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Even nog wat tijd gevonden om wat ' live' testen te doen tijdens de Tomorrowland Stream  ,

https://www.dropbox.com/s/i9md3ca60dft1n0/2016-07-22_225844148.mp4?dl=0

Verder mijn volledig blender model verdeeld in catagoriën zodat de basis onderdelen dezelfde blijven bij een i3d update.  (Belangrijke les geleerd hier voor verdere projecten en raar dat ik deze structuur nog nergens tegengekomen ben in ander mods [ wielen / ref punten / animatiedelen /  eigenlijke model ).

verder nog een laddertje gemaakt  en beginnen na te denken over hoe de achterste constructie in elkaar 'hangt', en de eerste fillVolume er in gesmeten

ec9ea89ad59d467eb6ee14c3e0564ab2.png7bc22fdf798943cdbea87c3a497223a6.pngbe95e9a7686e43a1837939bf7baa8a18.png

en me dan schrik aangejaagd dat ik deze killer niet in het echt wil tegenkomen :P  Ziet er hongerig uit ;)

89391997d5b842e4b10abc35f9aaaa85.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk! Het valt me wel op dat je de details een beetje op de verkeerde plekken gebruikt. Zo zou ik een trappetje gewoon zonder inhalen of profiel laten en juist wel detail en rondingen op het frame toepassen, wat nu een beetje lijkt op een in-elkaar-gedrukte-blokkendoos ;) Ik weet dat je er nog aan werkt en dat je het nog zal veranderen, maar ik wilde je het even als een kleine tip meegeven.

En misschien staat de cabine van de Grimme Maxtron er beter op, aangezien die er meer op lijkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Yep, ik ben die cabine aan het houden tot op het laatste :P   Ik had die al uitgesneden liggen dus voorlopig er op geplakt. En ja dat lelijk monster eronder moet idd nog vervangen worden als ik nog wat beter met de tools kan werken.  Voorlopig is het een cube met wat bulten op om die cabine wat te laten aansluiten ;)

En zoals je gemerkt hebt zit er inderdaad nog noppes van detail op de frame, die zijn nog allemaal van mijn basis frame om mijn dimensie's wat in te schatten :)  

Stukje per stukje vervangen / verbeteren naargelang ik meer trucjes in blender leer.   Als ik het verschil bekijk van waar ik met dat trapje geraak tov het begin heb ik toch wel al wat vorderingen gemaakt,  verre van perfect natuurlijk maar dat komt wel ( zo rond 2550 ofzo ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.