Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

fa285634's gepruts

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

dat zijn dus de 'details' dat allemaal nog moeten gebeuren :)    en ja , ik heb liever een visuele referentie eerst om verder af te werken,  ipv beginnen te gokken waar alles moet komen :)

en @Twan,  yep die veren zijn enorm veel poly's voor niets, maar het oog mag ook wat hebben ;)   en als de eerste omzetting naar i3d inderdaad te veel poly's gaat vreten, dan komt er een cylinder in de plaats met de high poly opgebakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 168
  • Created
  • Laatste antwoord

Het oog mag zeker wat hebben, maar je veren heb je nu met 20 segments gemaakt? Ik denk wel meer... dit kan ook met minder namelijk. De veer is een klein object wat in theorie gewoon met 9/10/11/12 segments kan. Dan de draai er om heen ook nog eens met 30d en m vervolgens smoothen. Dan zien ze er nogsteeds mooi rond uit maar bespaar je veel poly's. En UV Mapping, dirt, ao enzovoorts wil ik ook wel bij helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

1 uur geleden zei case puma 165:

En owja er moet nog een plaat aan de zei kant

ik heb maar 2 foto's, er gaan nog wel dingen aan mankeren :P

----  geen idee hoeveel gon's die veren tellen;  ik moet nog wel even door de tut's bladeren, maar de bedoeling is dezelfde truc toe te passen als op de Trio 300M culti  / Tiger 10 LT, dan komt het totale geheel per veer op ± 20 triangles

2ae8174c311b4bbe83ce501335e8a3e3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.