Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Schakelen grafische kaart werkt niet meer

Twan

Aanbevolen Bericht

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden kreeg ik een laptop van een kennis, was in prima staat en FS werkte er prima op. Een paar framedrops maar Medium op 60FPS dus ik mocht niet klagen. Er zat alleen heel wat troep op, veel nutteloze programma's en oude bestanden. Ook liep ie achter kwa updates. Maar goed, ik had alles hersteld. Maar toen werkte FS niet meer, na een paar stappen crashte de game. Schakelde ik van AMD terug naar Intel, dus van medium naar low, werkte ie wel maar dus op low met 10fps. Dus toen heb ik dit topic op het Giants Support Forum aangemaakt: https://forum.giants-software.com/viewtopic.php?f=834&t=92929

Naar aanleiding daarvan heb ik mijn laptop naar windows 10 geupdated, en vanuit daar gereset. Toen werkte het nog niet, dus toen heb ik hier een topic aangemaakt op het forum van AMD/ATI: https://community.amd.com/thread/201918

Uit eindelijk werkt het nog steeds niet, en als je beide topics hebt doorgelezen kom je er achter dat men je vertelt dat Windows 10 je drivers niet ondersteunt. Ik heb nu een leshcat bijgewerkte driver geinstalleerd maar die brengt me weer terug bij af. 

Nou is het vervelende, tijdens het resetten krijg je de melding dat je niet meer terug kan naar windows 7 als je de boel reset. En in windows 7 zou de boel juist wel weer moeten werken.

Erg vervelend allemaal, en ook om moedeloos van te worden.

Maar zo staat het er momenteel voor. Misschien is er iemand die dit ook heeft of die een oplossing weet, misschien ook niet.

Hints en hulp zijn welkom, als je ook met dit probleem zit hoop ik er samen uit te komen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 27
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Administrators
31 minuten geleden zei fa285634:

Normaal zou er wel een verborgen partitie van je HD moeteen zijn met een recover erop. Kleine waarschuwing = zorg dat alles op een flash / cd staat van bestanden dat je niet kwijt wil, want alles wordt gewoon gewist al je recoverd vanaf die partitie

Dat is er inderdaad normaal altijd, alleen mensen zoals ik (toen ik nog een laptop had) verwijderen dat altijd meteen :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @Bart en @fa285634,

Ik heb eens even gekeken en er gebeurd het volgende:
Als ik de pc start, druk ik op esc om het Startup Menu te laden, wat er als volgt uit ziet:

F1     System Information

F2     System Diagnostics

F10    BIOS Setup

F11    System Recovery

Dan druk ik op F11 en komt het volgende:

An operating system wasn't found. Try disconnecting any drives that don't contain an operating system.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.