Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Veldsproeier gezocht

Aanbevolen Bericht

Beste farmers.

Wie kan mij helpen met een veldsproeier voor farming simulator 15.

Ik zoek één voor de achter hefinrichting. (liefst hangend in de hef)

Maximaal 15m breed of smaller. Mooi zou het zijn met een variabele sproei  breedte van af 12m tot 15m.

Speel altijd soilmod en terrain_And_Dirt_Control in kleine maps met kleine velden (single player). Momenteel Old Streams map.

Heb al heel veel op google gezocht en niets kunnen vinden wat probleemloos werkt of blijft werken.

Het probleem is vaak dat de mod slecht of heel slecht zijn wat vaak tot problemen leidt in de log en fps.

Heb al veel getest en uitgeprobeerd maar tot nu toe alleen maar teleurstelling.

Wie of wie heeft een tip of suggesties.

Mvg Gert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@nfs13, heb je misschien een link ofzo naar iets dat lijkt op hetgene dat je wilt ?  Meestal is het de omgekeerde vraag ( mensen willen groter ;)  )  .  En zoals bobje reeds heeft vermeld, sommige mods laten inderdaad wel wat snijwerk toe indien nodig en de nodige aanpassingen aan de definitie's )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bobje idd overwogen en geprobeerd maar tot heden geen succes. Je moet aardig kunnen modden wil je zomaar een werktuig in giants software aanpassen. Heb er mee gestoeid maar de amazoneUF1801 is onzichtbaar en/of log fouten ontstaan. Er achter gekomen dat dit niet met 3 klikken klaar is.

@fa285634 wat bobje al benoemd zou voor mij een oplossing zijn. Mijn gedachten zat ook in die richting maar het lukt mij niet om het zo te krijgen dat het bruikbaar is zonder fouten in de log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.