Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

HOP

EWP

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 23
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Administrators
2 uur geleden zei EWP:

@bart goed hoor ik zal wel helemaal niks meer citeren, pb met die melding was ook genoeg geweest..

Je mag best citeren, maar je eigen bericht in het zelfde bericht citeren heeft geen zin.

En ik meld dit per topic zodat de moderators zien dat je er al op aangesproken bent, dit is per pb niet mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
35 minuten geleden zei EWP:

ok , maar citeren doe ik niet meer, dan maar knippen en pakken., als een topic erg lang wordt en je wilt iets duidelijk maken van iets van een van de eerste berichten dan knip en plak ik wel, omzijl ik de citeer gebeuren wel. niet kwaad bedoelt . 

Je mag gewoon citeren nogmaals, maar je eigen bericht citeren direct onder je bericht in het zelfde bericht heeft geen zin. 

Deze zelfde onnodige manier in knippen en plakken is ook niet toegestaan en zal verwijderd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat snap ik wel van direct onder je eigen bericht, maar als een bericht 2 pagina's eerder is wat je wilt belichten of een reactie nog op wilt geven, en je gaat die knippen en plakken wat is daar nu het probleem dan, dat is het zelfde als citeren. ;)  rare regel dan, 2 de zelfde acties maar 1 mag wel en ander niet.

2 minuten later toegevoegd

btw iemand nog een oplossing voor opslag van hop?, zal zelf ook nog wel even googlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
7 minuten geleden zei EWP:

maar als een bericht 2 pagina's eerder is wat je wilt belichten of een reactie nog op wilt geven

Hier zeg ik ook niks over, dat mag gewoon.

Maar dit was nu en redelijk veel vorige keren niet het geval, het was nu je eigen bericht citeren direct onder je bericht in het zelfde bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.