Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

case puma's pruts hoek

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

mm  nu ben je je wel in de problemen aan het werken met al die kleurtjes :P

zou het niet logischer zijn om de kleur volledig te verwijderen en ze te laten selecteren ingame ?  Anders zit je ( al tot nu toe 4 verschillende xml's and i3d's + texturen )

of indien je toch meer selectief wilt zijn in een mod,  gebruik de originele, zet er hardpointextensions in en zet de kleuren als variant  ( zoals bv die 3 wielige mestkar )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord
9 uur geleden zei fa285634:

zou het niet logischer zijn om de kleur volledig te verwijderen en ze te laten selecteren ingame ?  Anders zit je ( al tot nu toe 4 verschillende xml's and i3d's + texturen )

Wij als makkers hebben hierover gedacht, maar aangezien dit bij de originele variant ook niet mogelijk is hebben wij besloten dit niet toe te voegen. Tevens is het wel leuk dat je de woeler zo gebruikt, toch een stukje van waardering voor de tijd die wij erin hebben gestoken :)

Nog even over de model, je moet gewoon je tijd nemen en niet alles in een dag af willen, dat zie ik wel aan mijzelf want dan ga ik foutjes maken en dingen vergeten. 

Ook zou ik bij je pomp nog eventjes kijken naar je assen, want volgens mij is daar nog het meeste detail te halen. Je zou eventueel ook kunnen kijken naar een as van een mod, en proberen deze na te maken (Niet kopieren!) Daar leer je niks van, zo heb ik het ook gedaan toen ik mijn kogels moest maken

Gr Inter Fan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator
4 uur geleden zei case puma 165:

je bedoelt de verveat 3 wieler of 5?

zal nu wel al een 5 wieler geworden zijn aan de afbeeldingen te zien :

https://www.modhoster.de/mods/vervaet-hydro-trike-5

deze is ook 1 voertuig, maar als je er mee naar een hardpoint garage gaat, kun je andere skins ' kopen '

8a049233c3194a54b1ad7912123b2109.jpeg

@inter fan  yep, zijn allemaal keuze's dat moeten gemaakt worden,  ik zal alleen te denken als er skins in omloop komen, dat MP direkt onmogelijk wordt gemaakt met je mod ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.