Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[Support] Rebuilding Netherlands v1 byMike


Mike

Aanbevolen Bericht

  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Administrators

En je weet zeker dat je deze mods als zip bestand in je mods map heb gezet ?

Haal anders de oude eruit, dus niet overschrijven maar verwijderen en dan deze (die je erbij heb gehad) erin zetten.

ZZZ_multiFruit

ZZZ_multiFruitModule_Standard

ZZZ_compostSoil

Het zou gewoon moeten werken, want dat is bij mij wel het geval.

En pak is een standaard trailer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Farm vrienden 

 

Aller eerst wil ik je laten weten Mike , dat het een mooi leuke map is  , 

Natuurlijk ga ik het ook uitproberen of ik zand kan laden of niet  , en ik moet je laten weten , dat de kraan wel draait , maar krijg niets in de aanhanger 

Heb de kraan 15 min laten draaien en zie foto geen zand in de aanhanger

nytmqx.jpg

 

---2e Bericht---

 

heb hem Nogmaals Laten Draaien en Weer 15 minuten ontmoette Alleen maar wat er aangegeven staat wat in de mod Moet, Maar Draait wel laad Niets 

 

REUZEN Engine Runtime 6.0.2 64bit (Build Datum: 12 oktober 2015)


Copyright © 2008-2015, REUZEN Software GmbH (giants-software.com), Alle rechten voorbehouden.
Copyright © 2003-2015, Christian Ammann en Stefan Geiger, Alle rechten voorbehouden.
Toepassing: FarmingSimulator2015
Hoofd System
Processor: Intel ( R) Core i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz
Geheugen: 8104 MB
OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
Versie: 5.9.4
discussie (s): 2
Input System
Toetsenbord ingeschakeld
muis ingeschakeld
Gamepad / joystick uitgeschakeld
Force Feedback gehandicapte
Sound System
Driver:
OpenAL-versie: 1.1
Device: Generieke Software
Max. bronnen: 256
Render System
Driver: OpenGL
Card Verkoper: NVIDIA Corporation
Renderer: GeForce GTX 860m / PCIe / SSE2
versie: 4.4.0
Shader versie: 4.40 NVIDIA via Cg compiler
max_texture_layers: 16
OpenGL initialisatie succesvol
Hardware Profiel
Level: Medium (auto)
View afstand Factor: 1.000000
Shadow Kwaliteit: 1.000000
Skip Mipmaps: 1
LOD afstand Factor: 1.000000
Terrain LOD afstand Factor: 1.000000
Gebladerte View afstand Factor: 1.000000
Volume Mesh Tessellation Factor: 1.000000
Sporen Segmenten Factor: 1.000000
Farming Simulator 15 INT
Versie: 1.4.1.0 1.4.1RC2
Beschikbare talen: en de fr es it pl cz hu nl ru jp pt cs ct br tr ro kr
Taal: nl
types Game voertuig geladen
Mod directory: C: / Users / Carel / Documents / My Games / FarmingSimulator2015 / mods /
Load mod: FS15_newHollandLoaderPack
belasting mod: FS15_rostselmashNiva
belasting dlc: pdlc_goldPack
belasting dlc: pdlc_itRunnerPack
belasting dlc: pdlc_jcbPack
belasting mod: AnimationMapTrigger
belasting mod: Fliegl_Animal_Trailer_Pack
belasting mod: Kotte_Universal_Pack
belasting mod: MapAmpeln
belasting mod: MapBuyableObject
belasting mod: MapDoorTrigger
Warning: Missing l10n voor knop SWITCH_DOOR_STATE in MapDoorTrigger
Load mod: MoneyMod15
Load mod: Rebuilding_Netherlands_v1_byMike
Load mod: WaterMilkZunhammer
Load mod: ZZZ_ChoppedStraw
Load mod: ZZZ_compostSoil
Load mod: ZZZ_multiFruit
Load mod: ZZZ_multiFruitModule_Standard
Registreer voertuigtype: pdlc_goldPack.tatra
Registreer voertuigtype: pdlc_goldPack.sowingMachine_animated_randomMove
Registreer voertuigtype: pdlc_itRunnerPack .hookLiftTrailer
Registreer voertuigtype: pdlc_itRunnerPack.hookLiftContainer
Registreer voertuigtype: pdlc_itRunnerPack.hookLiftContainerTrailer
Registreer voertuigtype: pdlc_itRunnerPack.hookLiftContainerDynamicMountAttacher
Registreer voertuigtype: pdlc_itRunnerPack.hookLiftContainerManureBarrel
Registreer voertuigtype: pdlc_itRunnerPack.hookLiftContainerManureSpreader
Registreer voertuigtype: Fliegl_Animal_Trailer_Pack.FlieglAT
Registreer voertuigtype: Kotte_Universal_Pack. Kotte_Universal_MAN
Registreer voertuigtype: Kotte_Universal_Pack.kotteUniversal
Registreer voertuigtype: Kotte_Universal_Pack.kotteUniversalSemi
Registreer voertuigtype: Kotte_Universal_Pack.kotteUniversalsmall
Registreer voertuigtype: Kotte_Universal_Pack.kotteUniversalmini
Registreer voertuigtype: Kotte_Universal_Pack.mobile_storageTank
Kaart: Ampel Trigger v1.0 door Bluebaby210 geladen!
Kaart: verkeerslichten 3er v1.0 door Bluebaby210 geladen!
Kaart: verkeerslichten 4er v1.0 door Bluebaby210 geladen!
Registreer Variabele: BaseMission.mboBuyListener
Kaart: Buyable Objects (Buyable) v3.3 door Bluebaby210 geladen!
Kaart: Buyable Objects (Icoon) v3.3 door Bluebaby210 geladen!
Kaart: Buyable Objects (Master) v3.3 door Bluebaby210 geladen
*** ChoppedStraw fruittypes geregistreerd!
registreren vullen soort: Zand
Registreer fruit soort: tomate een deel van tomate Greenhouse plaatsbaar:
Script SchweineZucht v3.2.7 door Marhu geladen! Ondersteuning op http://marhu.net
Script WaterMod v3.2.4 door Marhu geladen! Ondersteuning op http://marhu.net
Registreer voertuigtype: WaterMilkZunhammer.MilkTrailer
FruitType geregistreerd: compost_soil
laden AdditionalFruitTypes
AdditionalFruitTypes v0.5 door Jakob Tischler + ondersteboven geladen
\ __ Registreer fruitType: luzerne (luzerne) [key 19]
\ ____ Registreer windrowType: luzerne_windrow (luzerne_windrow)
\ ______ ForageWagonConversion geregistreerd: luzerne_windrow -> gras
\ __ Registreer fruitType: Klee (Klee) [key 20]
\ ____ Registreer windrowType: klee_windrow (klee_windrow)
\ ______ ForageWagonConversion geregistreerd: klee_windrow -> gras
\ __ Registreer fruitType: Haver (haver) [key 21]
\ ____ Registreer windrowType: oat_windrow (oat_windrow)
\ ______ ForageWagonConversion geregistreerd: oat_windrow -> tarwe
\ __ Registreer fruitType: Rogge (rogge) [key 22]
\ ____ Registreer windrowType: rye_windrow (rye_windrow)
\ ______ ForageWagonConversion geregistreerd: rye_windrow -> tarwe
\ __ Registreer fruitType: Zonnebloem (zonnebloem) [key 23]
datas / cameraPath01.i3d (0,12 ms)
datas / cameraPath02.i3d (0,11 ms)
datas / cameraPath03.i3d (0,07 ms)
C: / Gebruikers / Carel / Documents / My Games / FarmingSimulator2015 / mods // Rebuilding_Netherlands_v1_byMike / kaart / sky / sky_day_night.i3d (111,07 ms)
data / sky / rain.i3d (1,06 ms)
data / sky / hail.i3d (0,57 ms)
data / sky / dust.i3d (0,49 ms)
Nederland v1: Registreer Vul het type: varken, compost, rundvlees,
C: / Users / Carel / Documents / My Games / FarmingSimulator2015 / mods // Rebuilding_Netherlands_v1_byMike / kaart / Netherlands.i3d (15.429,74 ms)
Script WoolPaletteCollector v2.2.1b door Marhu gemaakt id 141.508! Ondersteuning op http://marhu.net
--- laden ManualBarrier mod V5.15.4 (door Blacky_BPG) ---
SearchModsScript v3.0 door Bluebaby210 geladen!
*** ChoppedStraw v15.0.03 specialisatie laden ***
--- laden addMultiFruit mod V3.0 --- (door ondersteboven)
--- laden Multifruit Module: C: / Users / Carel / Documents / My Games / FarmingSimulator2015 / mods // ZZZ_multiFruitModule_Standard / multiFruit_config.xml --- (door ondersteboven)
data / voertuigen /steerable/deutz/deutzAgroStar661.i3d (319,67 ms)
dataS2 / karakter / speler / player.i3d (239,30 ms)
data / voertuigen / bestuurbare / Steyr / steyrMulti4115.i3d (338,66 ms)
data / voertuigen / tools / Kuhn / kuhnFC3525F. i3d (132,20 ms)
data / voertuigen / tools / Poettinger / poettingerNovacat302ED.i3d (118,32 ms)
data / voertuigen / tools / amazone / amazoneZAM1501.i3d (107,76 ms)
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_FORAGE_112_130 -> BALETYPE_SILAGE_112_130
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_OAT_WINDROW_120_90_240 -> BALETYPE_WHEAT_WINDROW_120_90_240
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_OAT_WINDROW_112_130 -> BALETYPE_WHEAT_WINDROW_112_130
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_RYE_WINDROW_120_90_240 -> BALETYPE_WHEAT_WINDROW_120_90_240
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_RYE_WINDROW_112_130 -> BALETYPE_WHEAT_WINDROW_112_130
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_GRASS_112_130 -> BALETYPE_SILAGE_112_130
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_DRYGRASS_112_130 -> BALETYPE_SILAGE_112_130
\ ______ Bale geregistreerd: BALETYPE_GRASS_WINDROW_112_130 -> BALETYPE_GRASS_112_130
\ ______ baal geregistreerd: BALETYPE_LUZERNE_112_130 -> BALETYPE_GRASS_112_130
\ ______ baal geregistreerd: BALETYPE_LUZERNE_WINDROW_112_130 -> BALETYPE_GRASS_WINDROW_112_130
\ ______ baal geregistreerd: BALETYPE_KLEE_112_130 -> BALETYPE_GRASS_112_130
\ ______ baal geregistreerd: BALETYPE_KLEE_WINDROW_112_130 -> BALETYPE_GRASS_WINDROW_112_130
data / voertuigen / tools / Poettinger /poettingerVitasem302A.i3d (105,38 ms)
data / voertuigen / particleAnimations / Poettinger / poettingerVitasem302A.i3d (48,14 ms)
data / voertuigen / tools / Grimme / grimmeGL420.i3d (115,31 ms)
data / voertuigen / particleAnimations / Grimme / grimmeGL420.i3d ( 16,82 ms)
data / voertuigen / trailers / Kroeger / kroegerHKD302.i3d (122,96 ms)
data / voertuigen / Frontladers / Stoll / stollFrontLoaderFZ.i3d (36,57 ms)
data / voertuigen / Frontladers / Stoll / stollToolPalletFork.i3d (102,10 ms)
data / voertuigen / bestuurbare / NewHolland / newHollandT6160.i3d (248,20 ms)
data / voertuigen / frezen / NewHolland / newHollandHeader18.i3d (114,11 ms)
data / voertuigen / bestuurbare / NewHolland / newHollandTC590.i3d (349,23 ms)
data / voertuigen / tools / Kuhn /kuhnVariMaster153.i3d (91,45 ms)
data / voertuigen / particleAnimations / Kuhn / kuhnVariMaster153.i3d (26,31 ms)
data / voertuigen / balenpersen / NewHolland / newHollandRollBelt150.i3d (166,85 ms)
data / voertuigen / tools / amazone / amazoneUF1801.i3d ( 93,31 ms)
data / voertuigen / tools / suer / suerSB700.i3d (31,33 ms)
data / voertuigen / tools / Kuhn / kuhnGF6502.i3d (97,71 ms)
data / voertuigen / tools / Kuhn / kuhnGA8521.i3d (99,22 ms)
data / voertuigen / tools / KOECKERLING / koeckerlingTrio300M.i3d (144,25 ms)
data / voertuigen / particleAnimations / KOECKERLING / koeckerlingTrio300M.i3d (2,37 ms)
datas / karakter / speler / playerCCT.i3d (5,76 ms)
data / voertuigen / bestuurbare / Deutz / deutzFahr7250 .i3d (218,41 ms)
data / voertuigen / trailers / Fliegl / flieglTMK266Bull.i3d (227,44
ms). Waarschuwing: Het verwijderen van object 'Triger' voordat alle triggers verwijderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.