Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Koopakker B.V. - 1.0 | Farming Simulator 17 op zijn best! - Actieve en serieuze 24/7 server!

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Naam: IGN(Wat is je naam in het spel?): lightspeed

Leeftijd(16+): 33

Skypenaam: geen skype

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: 1 jaar en 101 u met farming sim 2015 

Wat kan je voor de server betekenen?: ik kan tijdens de week iedere dag 2 uurtjes vrijmaken om mee te helpen en uiteraard de vrijdag en tijdens het weekend kan ik langer online zijn 

Ga je Farming Simulator 17 kopen?(Wij gaan vanaf 25 oktober over van Farming Simulator 15 naar de versie 17!): yep farming sim 17 heb ik al gepreorderd op steam paar maanden geleden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Lightspeed(aangezien je naam niet in de apply staat),

Wij vinden je een serieuze speler als we naar de apply kijken en die beoordelen,

Wel moet ik zeggen dat John, de mede eigenaar ook geen skype had en die geïnstalleerd heeft om skypecalls te maken met server leden.

Dit betekent dus niet direct dat je video moet tonen. In feite zijn onze skypecalls normale calls zonder video.

Zou je voor de server Skype willen installeren?

Met vriendelijke groet,

Jarmo A.K.A. Vurnality

PS. Volgens mij vind john een ouder iemand wel mooi, ipv de 16jarige(ik plus 2 anderen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam: Geurt Meek/monk 

IGN(Wat is je naam in het spel?): monk

Leeftijd(16+): 27

Skypenaam: monkey89nl

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: Ik speel farming 2008. En speel het nog met plezier

Wat kan je voor de server betekenen?: ik ben veel bezig met farming ik speel het elke dag.ik kan wel elke dag online zijn. En ben op zoek naar mensen die heel serieus om samen te spelen op een online server. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.