Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Koopakker B.V. - 1.0 | Farming Simulator 17 op zijn best! - Actieve en serieuze 24/7 server!

Aanbevolen Bericht

8 minuten geleden zei wim70:

beste koopakkertjes,

ook ik als admin heb besloten om te stoppen met deze server, ik wens jullie allen veel succes in de toekomst

mvg Wim,de andere Belg

We zullen je missen! Je hebt in die tijd dat je bij ons was enorm veel goeds gedaan!

8 minuten geleden zei johnny3360:

goedendag, dit bericht doet mij pijn: ik heb moeten besluiten dat om gezondsheidsredenen het niet langer mogelijk is om als beheerder / sponsor / speler bij koopakker te blijven. Ik heb het gevoel dat ik nu een stukje familie achterlaat, gezien ik de server mee heb opgestart in wat toen nog farming 15 was, ik beschouw jarmo als een hele goede vriend en vindt het heel spijtig hem te verlaten, maar ik moet eerst aan mezelf denken en dan aan gaming. dit is een les die voor iedereen telt

Ik wens de huidige en toekomstige spelers veel plezier op de server, ik hoop dat de server nog lang kan blijven doorgaan.

mvg: john de belg

Geen woorden voor, heb het wel even moeilijk met dit. maar enorm bedankt voor alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord
  • 1 month later...

Hallo,

Ik zou ook graag toegevoegd worden in de server als het mogelijk is.

Naam: Jan

IGN(Wat is je naam in het spel?): jan-deere

Leeftijd(16+): 19 

Skypenaam: Jan Verhoeven

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: Ik ben begonnen met fs15 en speel nu fs17. Ik heb een tijdje multiplayer gespeeld met m'n broers maar die zijn ondertussen al gestopt .  Het is wel de eerste keer dat ik in een server speel met onbekenden, maar dat kan denk ik geen probleem zijn.

Wat kan je voor de server betekenen?: Ik probeer altijd zo realistisch mogelijk te spelen, en kan normaal gezien bijna elke avond wel een tijdje spelen.

Vriendelijke groeten 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 weeks later...

Een goede zonnige Morgen hier in Zuid-Holland :D

Ik ben al eventjes opzoek naar een leuke maar voornamelijk serieuze server, waar ik bij kan aansluiten, om het samen naar ons zin te maken, en het voornamelijk gezellig,

naam: Danny

IGN(Wat is je naam in het spel?): Danny

Leeftijd(16+): 32 :)

Skypenaam: Dannyboy-1985

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort:Ik heb heel erg veel FS15 gespeeld, en merkte dat niemand die meer speelde, toen ben ik over gegaan naar FS17 dus zoek hier een andere server voor

Wat kan je voor de server betekenen?: Ik ben vaak online en wil niet alleen spelen offline- online is toch leuker met meer mensen, van anderen kan je weer andere dingen leren. ben nog steeds vaak online, vind het een erg leuk spel.

Hoor graag meer over je.

mvg Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Rustie85:

Een goede zonnige Morgen hier in Zuid-Holland :D

Ik ben al eventjes opzoek naar een leuke maar voornamelijk serieuze server, waar ik bij kan aansluiten, om het samen naar ons zin te maken, en het voornamelijk gezellig,

naam: Danny

IGN(Wat is je naam in het spel?): Danny

Leeftijd(16+): 32 :)

Skypenaam: Dannyboy-1985

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort:Ik heb heel erg veel FS15 gespeeld, en merkte dat niemand die meer speelde, toen ben ik over gegaan naar FS17 dus zoek hier een andere server voor

Wat kan je voor de server betekenen?: Ik ben vaak online en wil niet alleen spelen offline- online is toch leuker met meer mensen, van anderen kan je weer andere dingen leren. ben nog steeds vaak online, vind het een erg leuk spel.

Hoor graag meer over je.

mvg Danny

Hey,

Op het moment is de motivatie weg, server loopt nog tot april.

Ik raad je aan om contact te zoeken met johndebelg (rollator server) dat zijn toffe gozers en kunnen je zeker weten een beter plekje geven dan op het moment bij koopakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...

Beste mensen,

De server staat weer aan, heb het nu voor een maandje, 4 slots. 

Binnenkort mits er genoeg interesse is zal ik indien nodig de slots upgraden.

Je kunt je weer aanmelden bij interesse.

Ik zal z.s.m. het topic een makeover geven. de belangrijkste info word aangepast nu al.

Met vriendelijke groet,

Jarmo

edit:

Omdat ik nog wacht op toegang tot bewerken, zal de info binnenkort geupdate worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.