Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Nieuwe laptop

randomlink

Aanbevolen Bericht

Hoi allemaal ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Maar ik ben daar niet zo handig in?. En weet ook niet waar ik op moet zoeken. Ik ben hem in ieder geval nodig voor school, en ik wil er gewoon rustig een game op kunnen spelen onder andere fs 17 en ets2 mijn buget is ongv 600euro 

Als jullie tips hebben of wat tegen komen hoor ik het graag.?

Mvg randomlink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke is goed heb trouwens ook n site gevonden waar je je laptop kan samenstellen maar weet totaal niet wat alles is en wat het inhoud en wat het beste is zou het wel willen leren en daar in te verdiepen maar zou niet weten waar ik moet beginnen ?

Linkje.

Dit is trouwens de site waar ik op zat te kiken en wat zat te proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Zoek gewoon een degelijke laptop met een apart numeriek klavier en deftig werk geheugen en een APARTE grafische kaart ( dus niet op cpu ).  Ik ga even de spelbreker zijn maar je moet zien dat je school applicatie's er vlot op lopen en er nog ruimte  vrij is om extra browsers enz. open te zetten.    Gamen kun je gerust op alle recentere laptops. 

En kijk rond in de winkel. Mijn laptop heeft 8gig ddr3 geheugen, onboard grafische kaart intel b960 processor en is wit.   Nu als ik hem gekocht heb stond er een zwarte naast, ander merk, kleinere harde schijf en 300 euro meer omdat hij zwart was :P     Kijken en vergelijken is de booschap als je op een budget zit, en moest je ergens over twijfelen, bezoek deze site eens en kijk daar maar eens goed rond,  alles is gesorteerd vogens capaciteit en waarde.    Bv bij grafische kaarten kun je zien dat een GeForce GTX 1070  379.99 dollar kost en beter scoort dan een GeForce GTX TITAN X van 1600 dollar :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.