Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Map

Johnnie7r

Aanbevolen Bericht

• Administrators

De mappen omzetten naar 17 vergt dit keer iets meer werk, als het niet je eigen map is zou ik als ik jou was gewoon aan degene vragen die de map heeft gemaakt deze om te zetten. ;) 

Ik ga binnenkort tutorials schrijven en filmpjes maken hoe je een map kunt maken, en eventueel hoe je een map omzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

en het is ook niet iets van snel snel,   zelfs een simpele mod omzetten kan een paar dagen non stop aanpassen zijn ( vooral nu het nog nieuw is en er nergens hulp te zoeken is ).  

Zolang het spel geen 2-3 maand uit is , heeft het vooral geen zin om mensen te pushen voor zet dit dat en het gene even om.      Mensen willen ook het spel eens spelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

ja, momenteel is het echt dweilen met de waterval open.  Ik weet niet hoe het is met andere mensen maar ik heb de neiging al om gewoon weer old fashion nota's beginnen te nemen, gewoon omdat ze op zovele plaatsen hebben verbeterd.   Niets is eigenlijk nog zoals het was in 15.   Je gaat het momenteel nog niet zien omdat iedereen aan het converteren is om hun modellen terug ingame te zien; maar binnen enkele dagen / weken ga je beginnen te merken dat de nieuw gecreerde mods voor 17 ( zoals bv correcte particle shapes over individuele messen ) er door gaan beginnen te komen en dan pas ga je merken waartoe 17 in staat is.   En ik heb zo'n vermoeden dat er enorme vooruitgang gaat komen in mods eenmaal wij als ontwerpers ook gewend zijn van met IK te werken om alles te doen bewegen.

info zal wel beschikbaar komen binnen aanzienlijke tijd;  maar vooral is het wachten op hun SDK voor mappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.