Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Giants Editor 7.0.2

TTV

Aanbevolen Bericht

Hallo,

Nu FS17 uit is, en ik er nog geen mooie maps zijn, (die zullen hopelijk snel komen) ben ik zelf begonnen met een map gister. Dus ik vol goede moed begonnen gister, alles gedaan zoals ik het in 15 ook altijd deed. Dus ik vanavond weer verder met mijn map, en toen moest ik aan het werk. Dus alles weer opgeslagen. En nu wou ik zonet weer verder met mijn map, Ik wil mijn map openen, dan laad hij even een seconde, en dan komt er in beeld Giants Editor 7.0.2 werkt niet meer... Een paar boze woorden.. En weer opnieuw proberen maar weer niet. Ik heb Giants Editor gewoon leeg opgestart zonder een mod ofzo te laden, en als ik dan mijn map wil laden dan krijg ik weer het zelfde..

Wie weet hoe dat is op te lossen? Want anders is dit de laatste keer dat ik een poging doe om een map te maken.

Groeten Oane Jorrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@TTV  open je concole van je editor voor je je map opent en kijk dan wat er gebeurd.  Normaal slaat de editor deze log ook ergens op, maar ik vind niet direct meer waar hij het nu doet

edit  gevonden , staat hier =

users\  naam   \AppData\Local\GIANTS Editor 64bit 7.0.2

of  windows toets + R  ( uitvoeren )    %appdata% intypen, mapje omhoog gaan en dan moet je normaal op Local uitkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fa285634 Ik heb de log eens bekeken, en volgens mij staat er geen verkeerde error in? Want er staan 2 errors in over een shader die niet meer werkt..

De log zit in de spoiler:

Spoiler

GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13609:13610) 64bit (Build Date: Oct 25 2016)
Copyright (c) 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: GIANTS Editor 64bit 7.0.2
Main System
  CPU: Intel(R) Core(TM) i5-2300 CPU @ 2.80GHz
  Memory: 4074 MB
Physics System
  Version: 5.9.5
  Thread(s): 2
Sound System
  Driver: OpenAL Software
Render System
  Driver: OpenGL
  Card Vendor: ATI Technologies Inc.
  Renderer: AMD Radeon HD 5570
  Version: 4.5.13417 Compatibility Profile Context 15.301.1901.0
  Shader Version: 4.40
  Max. Texture Layers: 16
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
  Level: Medium (forced)
  View Distance Factor: 1.000000
  Shadow Quality: 1.000000 Size: 2048 Filter-Size: 4
  Shader Quality: 1
  Skip Mipmaps: 1
  LOD Distance Factor: 1.000000
  Terrain LOD Distance Factor: 1.000000
  Terrain Normal Mapping: Yes
  Foliage View Distance Factor: 1.000000
  Foliage Density: 0.500000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 1.000000
  Tyre Tracks Segments Factor: 1.000000
  Max. Number of Shadow Lights: 1
  Max. Number of Lights: 512
  Max. Number of Lights Per Cluster: 32
  MSAA: 0
Check for updates (http://gdn.giants-software.com)
Error: Out-dated custom shader. 'C:/Users/Wierda/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/SamplemodMap_fs17/maps/added/newmodels/huis/models/Ambt_Delden/Fendt-939_modding_mapping_Koeien/Texturen/particleSystemShader.xml' has version 2 . Please convert this file to version 3 .
Error: Failed to open xml file 'C:/Users/Wierda/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/SamplemodMap_fs17/maps/added/newmodels/grotestal/emissiveBillboardShader.xml'.
C:\Users\Wierda\Documents\My Games\FarmingSimulator2017\mods\SamplemodMap_fs17\maps\map01.i3d (725.94) ms
Error: Failed to create texture array. Texture 'C:/Users/Wierda/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/SamplemodMap_fs17/maps/textures/terrain/beachSand_diffuse.png' doesn't match the image properties of the other layers.

EDIT:

Het probleem is opgelost. Ik had een klinker textuur uit 15 gepakt alleen die gaat niet in fs17..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.