Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

2 vragen: 1: Voertuig veroudering (repareren?) 2: Beste manier voor oogstopbrengst

Vurnality

Aanbevolen Bericht

Hey

De voertuigen worden zeer snel oud, en ik kan niet een optie vinden dit tegen te gaan, is het mogelijk ze te repareren? of betalen om ze wat goedkoper kwa onderhoud te maken..

Ten tweede, is de optie van het spel ''Meststatus'' goed om op 1 te zetten? kost minder aangezien je maar 1 x bemesten hoeft, of zit ik verkeerd?

Is er naast bemesten(wat we nu 1 x doen aangezien die optie op 1 staat) nog een andere optie om meer opbrengst van het veld te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

de bedoeling van veroudering is zoals in het echte leven, af en toe een nieuw kopen dus.

Ikzelf heb bemesting nog altijd op 3 staan en ik ga er ook maar 1 keer over met mest, dat is tijdens het zaaien, voor de andere 2 ' passes' gebruik ik een wieder; werkt evengoed ( dus niet afgaan op de beschrijving van het spel ).     Voor de opbrengst zal je wat moeten testen met savegames , hangt er van af of ze 30% of 90 gebruiken als hij op 1 staat in opties.

Maar ik speel ook op hard dus geen idee van de gemakkelijker modussen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die update bevat de fix dat voertuigen zo ontiegelijk snel duur in onderhoud worden volgens mij, want het gaat nu enorm hard.

Wij willen eigenlijks geen mod in Koopakker B.V. maar hebben de GPS mod, en wilden niet meer aangezien mn pc er moeite mee heeft op alles low als maar kan kwa graphics, is het een light weight mod?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

al aan gedacht op fs17 op dx10 te laten lopen ipv dx11 @Vurnality?   kan aardig wat schelen op oudere systemen.

en ja die script kan maar 12kb zijn, maar toch gaat het een globaal lopend script zijn dus gaat hij wel wat innemen  ,  FS is niet de grootste qua capaciteit voor scripts ;)

8a81c0ba573d440b85ee0d0ee64944a6.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.