Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

silo wanden


aad

Aanbevolen Bericht

  • Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

log van de editor? hoe haal je die tevoorschijn ? :$ 

19 minuten later toegevoegd

alles kan ik plaatsen van die silo maar als ik dan plaats zie je het niet .. het staat er wel, want als je random klikt komen de lijnen en dergelijke tevoorschijn maar het is doorzichtig. ga nu wel even ingame kijken wat er van gebakken is 

23 minuten later toegevoegd

wie kan mij 5 minuten helpen via teamvieuwer bijvoorbeeld. kom er niet echt uit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Master Moderator

dat is omdat je texturen verkeerd staan gerefereerd  (  welkom bij giants editor waar logica niet bestaat :P )  ,  je hebt 2 oplossingen, ofwel in de editor het textuur naar de juiste file sturen ofwel met een text editor de i3d openen en daar alles goedzetten

 

en het log van je editor staat in je users folder   ( als je 7.04 hebt staat het volledige path in de File / Preferences )

 

heb je geen 7.04 doe dan dit   = Windows toets + R    //  %appdata%  //   1 map ophoog gaan // Local map openen en dan naar de correcte versie map van de editor gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13609:13610) 64bit (Build Date: Oct 25 2016)
Copyright (c) 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: GIANTS Editor 64bit 7.0.2
Main System
  CPU: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz
  Memory: 4035 MB
  OS: Windows NT 6.1 64-bit
Physics System
  Version: 5.9.5
  Thread(s): 2
Sound System
  Driver: OpenAL Software
Render System
  Driver: OpenGL
  Card Vendor: NVIDIA Corporation
  Renderer: GeForce GT 640/PCIe/SSE2
  Version: 4.4.0
  Shader Version: 4.40 NVIDIA via Cg compiler
  Max. Texture Layers: 16
  GL_AMD_depth_clamp_separate not supported
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
  Level: High (forced)
  View Distance Factor: 1.100000
  Shadow Quality: 1.000000 Size: 2048 Filter-Size: 16
  Shader Quality: 2
  Skip Mipmaps: 0
  LOD Distance Factor: 1.100000
  Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
  Terrain Normal Mapping: Yes
  Foliage View Distance Factor: 1.400000
  Foliage Density: 0.500000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
  Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
  Max. Number of Shadow Lights: 3
  Max. Number of Lights: 512
  Max. Number of Lights Per Cluster: 32
  MSAA: 2
Check for updates (http://gdn.giants-software.com)
C:\Users\Eigenaar\Documents\Aad\mods maps FS17\holland landscape\maps\map01.i3d (10630.00) ms
Error: Failed to open xml file 'C:/Users/Eigenaar/Documents/Aad/shaders/buildingShaderUS.xml'.
C:\Users\Eigenaar\Documents\Aad\cowsilo\cowsilo test.i3d (193.38) ms
Scenefile 'C:/Users/Eigenaar/Documents/Aad/mods maps FS17/holland landscape/maps/map01.i3d' saved in 8598.959840 ms.
 

 dit zegt de editorlog in de spoiler 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.