Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

De Werkplaats (Work-In-Progress Topic!).

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Goede avond als eerste fijne kerst,

ik was vanavond fs aan het spelen en had een nieuwe trekker de steyr cvt 4000 serie en ik had al langer de nieuwe nh t6 dus ik dacht dat is eigen lijk de zelfde serie en ik ben een case fan dus ja je hebt de steyr cvt 4000 de nh t6 en de case maxxum serie en die case maxxum (145) die mist nog voor een compleette set dus is mijn vraag of er iemand is die samen met mijn een project wil aan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@case puma 165  

Heb je al onder 15 gezocht naar die 145 ?       140 vind ik heel snel terug en ook 900 , maar dat zijn namen en ik weet niet echt hoe die dingen er uit zien in RL.   

-----------------

->   ( tip )

Helpt als je ook zegt wat je kan inbrengen als je met iemand een team maakt + eventueel enkele ge-spoilerde foto's  en wat je zelf kan inbrengen zodat iedereen een beter idee heeft van welke skillset je toevoegd om samen iets te verwezenlijken.

Spoiler

[ Enkel een klad ideetje telt niet echt als samen ;)  Een uitgewerkt concept is al een stap verder maar werkt moet wat evenredig uitgebalanceerd zijn.   Een mod maken gaat over enkele honderden uren werkt  dus moet er ergens wel een concensus komen van de verdeling ]   +  eventuele downloadlinks of ingame shots van mods van de personen om  een minimum standaard te zetten van kwaliteit :) ]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@case puma 165 je bedoeld waarschijnlijk de oude maxxum serie link.

De nieuwe Maxxum is een paar maanden geleden gelanceerd.

Maar biede series kennen veel verschillen vergeleken met de New Holland T6 en de Steyr svt 4000.

- De uitlaat van de New Holland t6 is dezelfde als van de oude Maxxum.

- De fronthef van de New Holland t6 is dezelfde als van de oude Maxxum.

- De cabine van de zowel oude als nieuwe Maxxum is anders dan die van de New Holland T6 en de Steyr svt 4000.

- De motorkap verschilt ook.

- De achterbrug en achterhef van de New Holland t6 is  volgens mij dezelfde als van de oude Maxxum. (weet ik niet zeker)

Over de nieuwe maxxum kan ik nog niet veel zeggen omdat daar de brochure nog niet van online staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.