Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

De Werkplaats (Work-In-Progress Topic!).

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

@fa285634 geen van alle kanten werkt hier xlm ik heb gekeken of er iets mis staat maar kan niks vinden.

Spoiler

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<vehicle type="agribumper">

<annotation>Agribumper</annotation>

<description/>

<typeDesc>Weight</typeDesc>

<filename>agribumper.i3d</filename>

<size width="1.0" length="1.0"/>

<lights>

<low>
            <light decoration="0>0|3" lightTypes="0 3"/>
        </low>
        <high>
        </high>  
</lights>

<inputAttacherJoints>

<inputAttacherJoint index="0>0|0" jointType="trailer" rotLimitScale="0 0 0" transLimitScale="0 0 0" needsLowering="false"/>

</inputAttacherJoints>

<washable dirtDuration="50" washDuration="1" workMultiplier="4"/>

<components count="1">

<component1 centerOfMass="0 0 0.365" solverIterationCount="10"/>

</components>

<schemaOverlay file="Textur/implementSchema.png" fileSelected="Textur/implementSchemaSelected.png" width="0.5" height="0.5" attacherJointPosition="0.1 0"/>

<storeData>

<name>

<en>Agribumper</en>

<de>Agribumper</de>

<nl>Agribumper</nl>      
</name>

<functions/>

<specs/>

<image>textur/store.dds</image>

<price>5835</price>

<dailyUpkeep>5</dailyUpkeep>

<lifetime>600</lifetime>

<rotation>0</rotation>

<brand>AGRIBUMPER</brand>

<category>weights</category>

</storeData>

</vehicle>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke zal is doen

3 minuten later toegevoegd
Spoiler

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<vehicle type="agribumper">

<annotation>Agribumper</annotation>

<description/>

<typeDesc>Weight</typeDesc>

<filename>agribumper.i3d</filename>

<size width="1.0" length="1.0"/>

<lights>

<low>
        </low>
        <high>
        </high>  
</lights>

<inputAttacherJoints>

<inputAttacherJoint index="0>0|0" jointType="trailer" topReferenceNode="0>1" lowerRotLimitScale="0 0 0" upperRotationOffset="13" lowerRotationOffset="0" lowerDistanceToGround="0" upperDistanceToGround="1" needsLowering="false"/>  
</inputAttacherJoints>

<washable dirtDuration="50" washDuration="1" workMultiplier="4"/>

<components count="1">

<component1 centerOfMass="0 0 0.365" solverIterationCount="10"/>

</components>

<schemaOverlay file="Textur/implementSchema.png" fileSelected="Textur/implementSchemaSelected.png" width="0.5" height="0.5" attacherJointPosition="0.1 0"/>

<storeData>

<name>

<en>Agribumper</en>

<de>Agribumper</de>

<nl>Agribumper</nl>      
</name>

<functions/>

<specs/>

<image>textur/store.dds</image>

<price>5835</price>

<dailyUpkeep>5</dailyUpkeep>

<lifetime>600</lifetime>

<rotation>0</rotation>

<brand>AGRIBUMPER</brand>

<category>weights</category>

</storeData>

</vehicle>

zo goed? @fa285634

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben vandaag verder gegaan met de agribumper eerst is getest maarja zonder resultaat werkt nog niet dus maar is de moddesc open gegooit en die van een gewicht die al voor fs 17 is dingen er uitgehaalt wat onnodig is nu kan ik hem niet kopen de error is dat hij veheagel type mist dus ik er neer gezet maar nog steeds niets iemand die weet wat ik moet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

minder knoeien ? :P;);)  

1) je zegt dat je in de moddesc dingen eruit gegooid hebt, dus ik vermoed dat je ( niet ) nagekeken hebt in de lijst van giants welke spec's en subspec's je nodig hebt ?

2) aangezien je nu met een groter probleem zit dan ervoor,  heb je al geprobeerd van een standaard type in te schrijven in de xml  om zo te checken hoe het ding spawnt in

de wereld zonder alle extra onnodige toeters en bellen erop

3) Hoe staan je XYZ aansluiting waarop je aankoppelts ? de richting en de kleuren zijn belangrijk om de aankoppelrichting aan te duiden.

4) bij twijfel ->   Giants editor -> File menu -> Open Mod - Open de fs15 versie en laat de converter doen -   ( Ik vermoed dat je manueel aan het omzetten bent )

en ja ik weet wat je moet doen, kan zelfs redelijk goed gokken waar je verkeerd bent aan het lopen  maar bij deze mag je eens zelf de stappen doorlopen ;)   Al doende leert men :).  Probeer je bij deze mod te houden en schakel niet over naar een andere om daar wat verder te doen, aangezien je basisproblemen van deze convertie gaat meenemen naar de andere en daardoor nog meer problemen gaat veroorzaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei fa285634:

minder knoeien ? :P;);)  

1) je zegt dat je in de moddesc dingen eruit gegooid hebt, dus ik vermoed dat je ( niet ) nagekeken hebt in de lijst van giants welke spec's en subspec's je nodig hebt ?

2) aangezien je nu met een groter probleem zit dan ervoor,  heb je al geprobeerd van een standaard type in te schrijven in de xml  om zo te checken hoe het ding spawnt in

de wereld zonder alle extra onnodige toeters en bellen erop

3) Hoe staan je XYZ aansluiting waarop je aankoppelts ? de richting en de kleuren zijn belangrijk om de aankoppelrichting aan te duiden.

4) bij twijfel ->   Giants editor -> File menu -> Open Mod - Open de fs15 versie en laat de converter doen -   ( Ik vermoed dat je manueel aan het omzetten bent )

en ja ik weet wat je moet doen, kan zelfs redelijk goed gokken waar je verkeerd bent aan het lopen  maar bij deze mag je eens zelf de stappen doorlopen ;)   Al doende leert men :).  Probeer je bij deze mod te houden en schakel niet over naar een andere om daar wat verder te doen, aangezien je basisproblemen van deze convertie gaat meenemen naar de andere en daardoor nog meer problemen gaat veroorzaken

Ik heb als eerst in de standart alle functies er af gehaalt zoals dat je gewichten kan toevoegen ik dacht dat komt later wel dus ben hem als een gewoon gewicht gaan converteren met ge bij open mod heb dat gedaan en heb hem in fs geladen ik kon hem kopen maar niet aan koppelen dus ben gaan zoeken en zoeken toen kwam ik in het moddesc en daar gekeken en heb daar wat dingen verwijderd geladen en proberen te kopen deze mod kan niet worden gekocht (ofzo) dus naar log en toen zag ik die error en heb dus gedaan wat die error zij in xlm veheagel type toegevoegt en toen weer geladen enz, en weer de zelfde error

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.