Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

De Werkplaats (Work-In-Progress Topic!).

Aanbevolen Bericht

new_holland_t7_long_wfnjkx.png

wat vinden jullie van mijn new holland t7 long wheelbase? hij is bijna af stickers en alles nog goed maken en meer keuzen in banden en eventueel de spatborden voor configureerbaar maken nog tips, ideeën of beter maken?

9 uur geleden zei focquaert123:

Die link werkt niet meer.

Is hij vervallen?

0 minuten later toegevoegd

Kan ik hem nog ergens anders downloaden?

Ik zal effe kijken je hoort van me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord
  • 2 weeks later...

vandaag ben ik begonnen aan het omzetten van de grimme gf 180 (front frees)

hij is inmiddels ingame alleen hij doet nog niks de rol draait nog niet en je kan hem ook nog niet aan zetten wel aan koppelen enz....

ik zal jullie op de hoogte houden hoe het er mee gaat.

de nh t7 heb ik even in de kast gelegd is nog een te groot project en heb daar op dit moment niet echt tijd voor ben druk met school over 3 weken staat de toetsweek weer voor de deur dus ben ik een kleiner project begonnen deze zal ik morgen (als het mee zit) afronden

status grimme gf 180: ingame 50%

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou vandaag dus verder gegaan met de grimme maar toen kwam ik er achter dat ik niet de laatste update heb voor fs dus ik instraleren en ik kon hem niet uitvoeren op de computer mijn zusje had liggen rommelen met accounten en alles en nu is het niet weg te krijgen dus effe naar een icter morgen ofzo dan kan ik hem in eenkeer goed maken.

en dan verveel je je dan wil je toch iets doen ik op een ander forum aan het rond kijken en toen kwam ik een omgeskinde zunhammer vibro tegen die was geskind naar een veenhuis en ik ben zo iemand dat wil ik ook dus ik ben aan de slag gegaan en dus heb ik het in elkaar geknutseld en morgen ga ik hem testen en dan zal ik hem uitgeven.

maar nog een keer voor de duidelijk het is niet mijn idee!

hier foto's:

knipselvhxjz.png

knipsel1d6l1a.png

knipsel2n6xdv.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.