Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

De Werkplaats (Work-In-Progress Topic!).

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

is goed maar waarschijnlijk kom ik er nu wel uit want dat is die error en dat stukje mist er in de xlm. nu nog kunnen aankoppelen...

ik plaats even wat ik weggehaalt hat ik dacht dat het hier mee te maken kon hebben....

Spoiler

<vehicleTypes>

<type name="agribumper" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">

<specialization name="attacherJoints"/>

<specialization name="lights"/>
 <specialization name="washable"/>

</type>

</vehicleTypes>

en hier zit dat stukje eigenlijk in zo te zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

in je fs17 folder staat een folder genoemd SDK, daar staat de volledige lijst in van specializatie's en benodigdheden

bv voor implement type =

<specialization name="attacherJoints" />
        <specialization name="lights" />
        <specialization name="attachable" />
        <specialization name="washable" />
        <specialization name="mountable" />

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat ik gister avond niet verder kon met men agribumper ben ik maar een gewicht gaan verbouwen het gaat hier om het greve gewicht vanavond zal ik ingame foto's plaatsen dus nu eerst een uit ge:

knipselwcsix.png

dit gewicht heb ik nagemaakt van die van mijn werkgever:

img_20160929_205615j6sdt.png

alleen de sticker van maessen moet ik nog verbeteren want die moet ronde hoeken krijgen

ik heb net mijn adstrip afgemaakt van meassen.

dus hierbij wil ik de adstrip releasen:

http://www.filedropper.com/adstripmaessen

doe er mee wat je wilt je mag hem op mods plakken en uitgeven maakt niks uit veel plezier er mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

om dus verder te doen op je gewicht ( na PB :P )     in je nieuwe vehicle.xml  mag maar 1 type vehicle staan , dus diegene met notatie Agribumper er uit.

Dan het probleem dat hij niet koppelt.       Om het in de woorden van mega mindy te zeggen,  is het trailer, is het een trailerlow, nee dat is het niet, het is een implement ;) 

Volgende probleem = Aankoppelpunt 0>1  -> bestaat niet, je hoogste item in het model is   0>0|3|1

Stap per stap er door gaan en niet zomaar een blunt force Copy Paste doen en lezen wat de woorden willen zeggen,  gaat je 20 tot 30 keer aanpassen besparen

LowerDistanceToGround = 0   upperdistance=1  ?   bijwerken, gaat niet ;)       en zet er ook allowLowering="false" achter

Laatste probleem om te fixen maar ga dit al vermelden =   FS15 is Case Sensitive. DWZ dat niet zoals windows  een hoofdletter niet gelijk is aan een gewone letter.   In je store staat  textur/store.dds                  Nu dat bestand bestaat nog niet maar dat is niet het probleem, je verwijst naar een directory dat niet bestaat.  Je directory noemt Textur  dus hoofdletter van de verwijzing maken

--- edit 2 ---

Als je niet wilt dat de bovenste haak ook naar het gewicht reikt, haal je de vermelding er uit, dan nemen enkel de onderste 2 haken het model 'vast'

de extra lichten uit de mod halen ( de onderste ) want deze geven verkeerde informatie door op je ingeladen model,  wat je ook kan doen is deze knippen en plakken in de corona's  en er het type Spot van maken , dan heb je 2 echte lichten erop.  Deze lichten vermeld je dan bij High in de lightsettings

upperrotationOffset moet ook aangepast worden , om de richting te weten te komen, maak je er eerst 50 van en test je, dan weet je hoe het gaat draaien en pas je een correctie toe totdat hij goed komt te staan

15 minuten later toegevoegd

Dan komt hij zo ongeveer na al die wijzigingen =

948456cc310c42868759a9f07424a864.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.