Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

savegame lossberg

Jim T

Aanbevolen Bericht

• Administrators
34 minuten geleden zei Jim T:

Hallo

Na dat ik de update voor de map lossberg had gedaan werkte de savegame niet meer goed en die savegame heb ik niet meer,

maar nu mijn vraag heeft iemand hier een savegame die ik kan overnemen mvg Jim

Na een update van de map moet je altijd een nieuwe savegame starten.

Wat er in de savegame staat klopt niet meer met de map na de update. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei fa285634:

@ Jim  T   

Kleine extra tip op wat @Bart zegt :   je kan wel uit  de vehicles.xml van de savegame de voertuigen uithalen en in de nieuwe savegame zijn xml invoegen, dan moet je niet volledig herbeginnen

14 uur geleden zei Bart:

Na een update van de map moet je altijd een nieuwe savegame starten.

Wat er in de savegame staat klopt niet meer met de map na de update. 

Bedankt voor de tip alleen was de savegame helemaal verdwenen toen ik het spel opstartte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Jim T @Bart, als je dat nog eens gebeurd, kijk dan eens in de folders van de savegame's zelf.    Ingame gaat het er niet meer staan omdat de zipfile niet dezelfde is, maar wissen doet FS normaal niet =

vb =  ( het enige wat ik ga veranderen is de gamesettings.xml  om deze shots te nemen - heb ik eigen appje voor dat ik maar 1 toets moet drukken :) )

Spoiler

met modfolder 1 actief =  

de1204262b6d49d58fceb262d52474a6.jpeg

met modfolder 2 actief =

60509353fa7c4befbf33310bacfc6f16.jpeg

nu met folder 3 , waar weer een andere kaart inzit

3a5cd2e06dca4919b8f2f41c114c4cea.jpeg

Zoals je ziet verdwijnen er ineens savegames A Volanté.

Maar ->  nu zet ik hem terug op folder 1 =

d55e35b1b7e840679f86f6daa6020565.jpeg

Tada,  savegame is terug ;)

Dit is normaal gedrag omdat in de careersavegame een regel zoals deze gaat staan =

met een zipfile =

<mod modName="FS17_Ebsdorfer_Heide" title="Ebsdorfer Heide" version="1.0" required="true" fileHash="ad9b52dfd020a635649ccd0515437eab"/>

met een uitgepakte map =

<mod modName="This_is_the_sample_mod_map_1" title="Sample Mod Map 1" version="1.0.0.0" required="true"/>

en wanneer je maar ook 1 bit veranderd aan de zipfile vind hij die niet meer en gaat hij geen icoon tonen,  maar  hij WIST geen bestanden daardoor.

Nu is er wel een trucje om alles terug te hebben, maar dat hangt er van af wat je veranderd in de map.  Zolang  je niet iets toevoegd ( of weghaalt )  op begroeide gebieden  kun je altijd de nieuwe map saven in een lege folder en de hash sleutel in de originele plaatsen. ;)  ( of maar heb ik nog niet getest,  de  required value op false zetten en dan de map ingame selecteren  - Maar dan zou hij  ineens wel kunnen wissen dus pas er mee op )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.