Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Menno

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen,

Het is vakantie, dus ik dacht: laat ik even een servertje maken en lekker maishakselen (met onbekenden). 

Ik ben net een kwartier bezig, en opeens zeurt iedereen over lagg (ik ook) en kreeg ik allemaal pop-ups.

Zou dit kunnen komen door mensen waarmee ik in de server zat?

Wat is de beste oplossing?

Edit: Het zijn Google-Chrome pagina's en ook van dit soort dingen rechtsonder in beeld:

Spoiler

oln28.jpg

En ik krijg na iedere keer dat ik iets open van 'setup wizard' een pop-up waarin staat dat ik iets nodig heb om datgene wat ik open te openen. (Maar ik kan het gewoon openen)

Mvg Menno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

ik ga niet zeggen dat het onmogelijk is, Kan bvg gebeuren als ze echt unieke mods op hun server zitten hebben met een virus in hun zip's gencrypteerd. Of een Mitm attack of een dual mode dedicated server,  kan  altijd gebeuren.  

Wat er niet mag gebeuren is dat je blindelings files van internet haalt en deze niet door een virusscanner jaagt:p

oh en PS

Resetten helpt niet, eerst scannen.    Zelfs een beginnende programmeur weet je reset punten zo te omzeilen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei fa285634:

Resetten helpt niet, eerst scannen.    Zelfs een beginnende programmeur weet je reset punten zo te omzeilen

Toen ik dit las, dacht ik dat het eigenlijk wel logisch is. Maar ik heb mn pc gereset en de bestanden behouden en er was niks meer aan de hand. Die virusmakers waren niet de besten :wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.