Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

object importeren

brummy

Aanbevolen Bericht

hallo !

ik heb een vraag over het importeren van objecten bv een hek.

ben nu ook de eerste stappen op dit gebied aan het zetten en wil er wat over weten ,heb veel op internet gekeken en weet hoe ik iets kan importeren en weg kan halen

en verplaatsen enzo.

maar als ik iets importeer dan zoek ik me de .... om het te vinden en als ik het vind krijg ik het niet op de plaats waar ik het wil hebben!

wat is hier de truc van?:4_joy:

ik heb ook de kopieerfunctie gebruikt ctr c en ctr v maar als ik dat doe gaat mijn scherm naar rechts scrollen en kan ik hem niet meer stoppen en rest me niets ander dan af te sluiten en opnieuw te beginnen wat nogal irritant is :headbang:

kunnen jullie me een tip geven?

alvast bedankt 

rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 20
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

om een object te vinden op de map, highlighten in de boomstrutuur link en dan druk je op F.  dan zou de camera op het object moeten centreren ( of het nulpunt ervan ).   Als je dan toevallig een wireframe ziet en geen texturen, is de volgende stop bij de materialen op custom shader te drukken en dan de correcte vehicleshader van 17 te selecteren ipv 15

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Gaan naar de plaats waar het ongeveer moet komen en dan op ctrl-B drukken, dan gaat de engine het daar ergens proberen te plaatsen.

Maare de volgende keer dat je de editor opstart kijk eens goed naar het startscherm, er staat een heel klein detail op dat iedereen wegklikt ( onder de noemer van het lukt wel )

65765ad1e80c4b75b90bdd669ff0d2f5.jpeg

Ik zou toch eens bij Keyboard Shortcuts gaan kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

ik heb nog een vraag:

ik ben in een map bezig om een hek te plaatsen en dat gaat goed,maar nu loop ik tegen het feit aan 

dat ik hem gesaved heb en later weer open en dan staat dat hek er niet meer.

als ik aan de linker kant op het hek (fence post ) klik zie ik hem staan (doorzichtig) maar als ik er naast klik verdwijnt hij weer.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt!

rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.