Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

gras verwijderen


brummy

Aanbevolen Bericht

  • Administrators

Eerst moet je in de moddesc het volgende toevoegen, 

 

Eerst bij de L10N,

<!-- additional l10n information -->
    <l10n>
        <text name="input_ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR">
            <en>Open door</en>
            <de>Tor öffnen</de>
        </text>
        <text name="input_ANIMATED_OBJECT_CLOSE_DOOR">
            <en>Close door</en>
            <de>Tor schließen</de>
        </text>
        <text name="input_LIGHTSWITCH_CLICK">
            <en>Lightswitch on/off</en>
            <de>Lichtschalter an/aus</de>
        </text>
    </l10n>

Daarna de inputbindings ook die moet je in je moddesc zetten,

<!-- additional inputBindings -->
    <inputBindings>
        <input name="ANIMATED_OBJECT_OPEN_DOOR" category="ONFOOT" key1="" key2="" device="0" button="BUTTON_3" mouse="MOUSE_BUTTON_LEFT" />
        <input name="ANIMATED_OBJECT_CLOSE_DOOR" category="ONFOOT" key1="" key2="" device="0" button="BUTTON_1" mouse="MOUSE_BUTTON_RIGHT" />
        <input name="LIGHTSWITCH_CLICK" category="ONFOOT" key1="" key2="" device="0" button="BUTTON_3" mouse="MOUSE_BUTTON_LEFT" />
    </inputBindings>

Dan moet je de animatedObjects.xml in je map zetten in mapnaam --> maps.

In die xml voeg je het hek toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.