Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Logitech G25 stuur word niet herkend.

Jasper

Aanbevolen Bericht

Hey,

Ik heb een Logitech G25 stuur. Opzich word hij wel herkend maar hij kent de as van het sturen niet... Als ik bijvoorbeeld in fs de knoppen toe wilt wijzen lukt alles behalven het sturen, ik kan heen en weer draaien wat ik wil maar niks. Andere knoppen werken wel. Ik heb mijn pc al opnieuw opgestart, maar dat helpt ook niet. Ook heb ik het bij ets2 geprobeerd maar ook zonder resultaat. Voorheen werkte hij  vlekkeloos.

Mvg :35_thinking:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Jasper kijk eens wat hij doet op deze site =  http://html5gamepad.com/

kan zijn dat je ergens per ongeluk je assen hebt anders geconfigureerd of een verkeerd profiel actief staan hebt op je profiler  (  niet vergeten = alles is aanpasbaar,  zelfs de start knoppen op sturen / gamepads ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het probleem ligt ergens anders, mijn stuur is gewoon kapot. 

Na wat research gedaan te hebben en een hoop youtube filmpjes gekeken te hebben, was er een grote kans dat er in het stuur zelf iets niet goed zat.

Dusja maar even uit elkaar gehaald:

16387318_1088164481311609_23899059220688

En nu blijkt dus dat dit de boos doener is:

16299190_1088164694644921_76621266598779

Dit onderdeel loopt tussen 2 sensoren door, zodra hier iets afwijking in zit werkt het dus niet meer. Die van mij is dus gebroken, hoe? Dat weet ik niet, wel weet ik dat meer mensen hier last van hebben... Dit onderdeel word niet meer door Logitech aangeleverd, er is in Thailand ergens nog iemand die ze na maakt maar dit kost dan wel tegen de 40/50 euro voordat je het na 6 weken in huis hebt... Inmiddels staat het stuur weer in elkaar in m'n kast, wachten tot ik de beslissing heb gemaakt, onderdeel kopen, of een nieuw stuur...

Maarja, zo blijf je bezig op de zaterdag middag XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.