Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

kraantje

Aanbevolen Bericht

Dag  farm-vrienden

Zet hem maar weer eens even neer , ben opzoek naar een zelf rijdend  kraantje bv een liebherr met luchtbanden dus geen rups  voor het laden van GS en mest.

Ik weet dat deze al eens eerder is gevraagd maar kan hem zo snel niet  vinden vandaar deze nieuwe vraag

groetjes Carel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator
11 uur geleden zei carel:

heeft er dan helemaal niemand een kraantje in FS 17 , of is deze er nog niet

Er zijn al omzettingen gebeurd, @bobje zijn liebher is ook al omgezet,  ik heb er ook al een van de grotere omgezet, maar enkel voor prive gebruik ( geen toestemming voor uploads ).   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren de Fuchs kan U downloaden , maar kreeg van fa285634 de info dat de camera niet goed is kan iemand me daarin helpen daar heb ik geen kaas van gegeten nog .

Die kranen die Bobje toen gemaakt heeft in kleur A Helmer mis ik ook in FS17 omzetten gaat wel maar zit dan veel fouten in bij mij blijft hij vast staan helaas zie hem wel maar kan niks mee doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator
32 minuten geleden zei raymond van veen:

Heren de Fuchs kan U downloaden , maar kreeg van fa285634 de info dat de camera niet goed is kan iemand me daarin helpen daar heb ik geen kaas van gegeten nog .

Die kranen die Bobje toen gemaakt heeft in kleur A Helmer mis ik ook in FS17 omzetten gaat wel maar zit dan veel fouten in bij mij blijft hij vast staan helaas zie hem wel maar kan niks mee doen .

zie PB ;)     de ontbrekende L10N sectie staat er in en dan enkel nog de i3d saven met de camera in de correcte positie en dan zou het moeten goed zijn ;)     lukt het niet laat maar horen, dan geef ik je wel een linkje met de zip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren tekst in Moddesc geplaatst dat werkt nu , maar camera is way off heb het alleen erger gemaakt :tmi:

Ben nu al 4x bezig geweest omdat goed te krijgen lukt me niet echt ( jammer ) wil  hem graag met jullie delen ,maar moet wel beter worden niet slechter :4_joy:

Wie kan hiernaar kijken en helpen zal zeer gewaardeerd worden de hulp is mijn 2de mod die ik toevoeg ben lerend heb geduld met me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Ligt niet aan jou, ligt aan de persoon dat hem heeft gemaakt. De eerste camera in een mod mag je eigenlijk niet gebruiken als spel-camera.        Wat je moet doen om het te fixen is eigenlijk heel simpel,  gewoon de i3d openen en het scherm dat je ziet zodanig zetten dat het achter de mod terecht komt en dan saven.    Dan zou het moeten goedkomen.    Lukt het niet, zet hier effe een link naar je zip en dan fix ik hem wel even ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.