Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Map probleem na update


Aanbevolen Bericht

Hallo.

 

Kan iemand mij helpen met mijn palletprobleem.

Ik draai een eigen map met pallets. Altijd goed gewerkt zonder storingen, en dat doet hij nog. 

Maar na de update naar 1.4 komen mijn pallets er niet meer uit.

Ik krijg dan een storing in mijn fabrikscript. Helaas heb ik geen idee wat het betekent. Is er iemand met verstand hiervan?

Ik zag wel een updatemap van NF_Marsch2.0, daar werken ze wel. Maar kan niet vinden wat er dan anders is waardoor deze palletten wel werken.

 

Hieronder een error bijgeleverd. 

 

Error: failed to load i3d file 'C:/Users/xxxxxxxxx/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/xxxxxxxxxx/C:/Users/bosve_000/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Goldcrest_Productions/pallets/tomatoPallet2.i3d'  (de xxxx heb ik geplaatst ivm prive namen)

LUA call stack:
  dataS/scripts/objects/FillablePallet.lua (304) : getChildAt
  dataS/scripts/objects/FillablePallet.lua (330) : createNode
  =C:/Users/bosve_000/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Goldcrest_Productions/scripts/FabrikScript.lua (993) : load
  dataS/scripts/network/Server.lua (68) : updateTick
  dataS/scripts/BaseMission.lua (1508) : update
  dataS/scripts/FSBaseMission.lua (2167) : update
  dataS/scripts/missions/mission00.lua (333) : update
  dataS/scripts/main.lua (1873) : update
Warning (LUA): 'link': Argument 1 has wrong type. Expected: Int. Actual: Nil 
  ..\..\..\src\base\scripting\lua\LuaScriptSystem.cpp (640): expectedType == Value::VoidType

 

De error verwijst naar de volgende inhoud in fabrikscript:

 

end
                    for k,v in pairs (self.Produkte) do
                        if v.palletSpawner ~= nil then
                            if v.palletSpawner.currentPallet == nil and v.palletSpawner.numObjectsInPalletSpawnerTrigger == 0 then
                                local x, y, z = getWorldTranslation(v.palletSpawner.SpawnerPlaceId)
                                local rx, ry, rz = getWorldRotation(v.palletSpawner.SpawnerPlaceId)
                                local pallet = FillablePallet:new(self.isServer, self.isClient)
                                v.palletSpawner.Filename = Utils.getFilename(v.palletSpawner.Filename, self.baseDirectory);
                                if pallet.load(pallet, v.palletSpawner.Filename, x, y, z, rx, ry, rz) then
                                    pallet.register(pallet)

                                    v.palletSpawner.currentPallet = pallet
                                    v.palletSpawner.currentPallet.isReferenced = true
                                    v.capacity = pallet:getCapacity();
                                else
                                    pallet.delete(pallet)
                                end

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.