Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Attacherjoint


Aanbevolen Bericht

Hallo,

 

Ik ben bezig met het bewerken van een volvo kraan zodat deze bakken kan aankoppelen, alleen wanneer ik de attacherjoint heb toegevoegd aan de mod en ingame start gaat de bak die aangekoppeld is niet mee omhoog en hij draait ook niet mee. weet iemand hoe dit op te lossen is?

 

gr. nbomers

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gr3enBik3r

 

<movingTool index="0>6">
            <controls speedFactor="0.7" axis="AXIS_FRONTLOADER_TOOL" invertAxis="true" invertMouseAxis="true" />
            <rotation rotSpeed="45" rotAcceleration="45" rotationAxis="2"/>
            <componentJoint index="0" anchorActor="0"/>
            <attacherJoint jointIndices="1" />
</movingTool>

 

Ik heb het zo ingevuld het wil alleen nog niet werken.

 

Doe ik iets fout of?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed heb is wat @Gr3enBik3r bedoeld als je de bak in de i3d van de kraan hebt.

Als ik @nbomers goed begrijp heb je de bakken los als mod.

 

In de kraan moet een attacherjoint zoiets:

Spoiler

        <attacherJoint index="0>5|1|0|0" transNode="0>5|1|0" transNodeMinY="0.4" transNodeMaxY="1" jointType="trailer" lowerRotLimit="10 50 50" upperRotRotationOffset="0" allowsJointLimitMovement="false" ptoOutputNode="0>5|2|0" comboTime="1" >
            <schema position="1 0" rotation="0" invertX="false" />
            <objectChange node="0>5|1|1" visibilityActive="false"/>
        </attacherJoint>

 

In de bak moet een input attacherjoint zoiets:

Spoiler

    <inputAttacherJoints>
        <inputAttacherJoint index="0>0|1" jointType="trailerLow" ptoInputNode="0>0|2" attacherHeight="0.617" />
    </inputAttacherJoints>

 

Je kan een aparte JointType maken zodat je alleen de bakken die ervoor bedoeld zijn kan aankoppelen,

Dit doe je door in de input attacherjoint en de attacherjoint de jointType op bijvoorbeeld crane te zetten.

En dit in de moddesc te plaatsen

Spoiler

    <jointTypes>
        <jointType name="crane"/>
    </jointTypes>

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.