Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Transformations freezen

seppie

Aanbevolen Bericht

Beste allen,

Ik heb een bandenset voor mijn tractoren samengesteld. Alles gaat goed tot dat ik mijn savegame opstart, de achterbanden vergroten zich dan. Ergens heb ik gelezen dat je de "transformations moet freezen". Als ik naar tutorials ga zoeken kom ik uit bij Maya echter daar heb ik geen kennis van. Kan iemand me helpen of raad geven hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb twee pics ter verduidelijknig toegevoegd. Alvast bedankt voor de hulp!

Foto 1 (klik)

Foto 2 (klik)

Gr. Seppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, je zit fout.

Even ter verduidelijking van de (geschatte) situatie: De banden worden geladen vanuit een ander i3d bestand, dus zitten niet in Giants Editor onder de trekker.

Als dit zo is, heb jij dan de banden in de losse i3d waar alle banden zich in bevinden aangepast?

De banden moeten (in verhouding) de zelfde grote hebben als de banden die je hiervoor onder de trekker had, deze mogen dus niet groter of kleiner zijn, want dan past het niet meer.

Deze banden had je dus kleiner moeten scalen, that's all.

Als ik in foute inschatting heb gedaan of het werkt niet dan moet je het me maar laten weten, en probeer dan de situatie zo precies mogelijk te beschrijven; stappen die je hebt gedaan en wat we op de foto's moeten opmerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.