Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Sample mod map


Aanbevolen Bericht

  • Administrators
3 uur geleden zei shaun:

meerwaarde heeft dit?

 

Systeem buffers:

    <vertexBufferMemoryUsage>66794456</vertexBufferMemoryUsage>
    <indexBufferMemoryUsage>6954322</indexBufferMemoryUsage>
    <textureMemoryUsage>656853200</textureMemoryUsage>

    <culling xzOffset="100" />

En bij aanpassingen kan je de savegame blijven gebruiken:

 

Oude situatie map savegame:

    <densityMap revision="1" />
    <terrainLodTexture revision="1" />
    <splitShapes revision="1" />
    <tipCollision revision="1" />

Nieuwe situatie map, in oude savegame laden:

(Denk dat aan bijvoorbeeld aanpassingen tipCollision of terrein aanpassingen)

    <densityMap revision="2" />
    <terrainLodTexture revision="2" />
    <splitShapes revision="2" />
    <tipCollision revision="2" />

 

Voorbeeld:

Je heb een nieuwe silo ingebouwd en de tipCollision aangepast.

Dan ga je het volgende aanpassen:

 <tipCollision revision="1" />

Naar:

 <tipCollision revision="2" />

Nu za de game engine de nieuwe tipCollision laden na de update van je map, mensen kunnen dus gewoon doorspelen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.