Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Animated Objects


Aanbevolen Bericht

  • Antwoorden 32
  • Created
  • Laatste antwoord

Als je een hek uit een andere map haalt kijk je eerst naar de user Attributes, daar haal je de index van het hek uit.

fyncospq724gl.0.5 - d__fs17_greenriver20

 

 

Vervolgens ga je naar animatedObjects.xml en zoek je op de index van het hek.

Dan krijg je iets als dit te zien.

Spoiler

      <animatedObject index="single_rh_gate5">
       <controls posKey="GATE_MOVE" triggerNode="0" posText="input_GATE_MOVE_OPEN" negText="input_GATE_MOVE_SLUIT" />
       <animation initialTime="0" duration="6">
        <part node="1|1|0">
         <keyFrame time="0.15" rotation="0 0 0" />
         <keyFrame time="1" rotation="0 -110 0"  />
        </part>> 
        <part node="1|0|0">
         <keyFrame time="0.15" rotation="0 0 0" />
         <keyFrame time="1" rotation="0 -110 0"  />
        </part> 
         <part node="1|0|0|0">
         <keyFrame time="0.00" translation="0 0 0" />
         <keyFrame time="0.1" translation="0 0 0.12" />
        </part>
       </animation>
      </animatedObject>

Als ik het goed heb werkt het zo, ik neem aan dat je weet hoe je het hek exporteerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maaslandmods:

Als je een hek uit een andere map haalt kijk je eerst naar de user Attributes, daar haal je de index van het hek uit.

fyncospq724gl.0.5 - d__fs17_greenriver20

 

 

Vervolgens ga je naar animatedObjects.xml en zoek je op de index van het hek.

Dan krijg je iets als dit te zien.

  Toon verborgen inhoud

      <animatedObject index="single_rh_gate5">
       <controls posKey="GATE_MOVE" triggerNode="0" posText="input_GATE_MOVE_OPEN" negText="input_GATE_MOVE_SLUIT" />
       <animation initialTime="0" duration="6">
        <part node="1|1|0">
         <keyFrame time="0.15" rotation="0 0 0" />
         <keyFrame time="1" rotation="0 -110 0"  />
        </part>> 
        <part node="1|0|0">
         <keyFrame time="0.15" rotation="0 0 0" />
         <keyFrame time="1" rotation="0 -110 0"  />
        </part> 
         <part node="1|0|0|0">
         <keyFrame time="0.00" translation="0 0 0" />
         <keyFrame time="0.1" translation="0 0 0.12" />
        </part>
       </animation>
      </animatedObject>

Als ik het goed heb werkt het zo, ik neem aan dat je weet hoe je het hek exporteerd

Maaslandmods ik gebruik de rusty gates pack van de mobhub: Link

daar staat ook bij in het bestand: copie this in moddesc, en dat is van de animated dingen alleen als ik dat doe werkt het niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.