Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Aanbevolen Bericht

Ik heb alles opgevolgd wat daar staat alleen doet ie niks en geeft ie nu een error aan (Warning (physics): Add trigger callback failed, object fieldMapIndicator is not a physics trigg) en (Error: Terrain distance texture 'C:/Users/Jesse/OneDrive/Documenten/My Games/FarmingSimulator2017/mods/NoordNederland/maps/textures/terrain/forestGround_diffuse.png' must have the same properties as the other textures) en deze (Error: Terrain distance texture 'C:/Users/Jesse/OneDrive/Documenten/My Games/FarmingSimulator2017/mods/NoordNederland/maps/foliage/roughGrass_diffuse.png' must have the same properties as the other textures)

ik hoop dat je hier wat aan hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die errors geven aan dat de eigenschappen niet overeen komen ( waarschijnlijk het formaat van de afbeelding) met de rest van de textures, als je de lege startmap van deze site hebt gedowload moet je ze daar weer even uithalen en vervangen met de verkenner. Lijkt mij trouwens niet dat dit het probleem veroorzaakt. Als je trouwens met de lege map van deze site begonnen bent zit er volgens mij al een Field01 standaard in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

fieldMapIndicator is not a physics trigger

deze is al een type fout in je xml / user attribs van i3d

en zoals debeugels al vermelde, al je texturen moeten dezelfde grootte hebben, en het corecte type formaat  ( en zeker geen png's tenzij je graag log fouten genereeert om te testen of alles wel wordt ingelezen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.