Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Giants Editor opent map niet.

TTV

Aanbevolen Bericht

Heeuj,

Als ik sommige maps wil openen in Giants Editor, dan laad hij even, GE opent en het scherm blijft wit wat altijd zo is als hij een map moet laden. Maar daarna komt er voor Giants Editor werkt niet meer.. En dan kun je alleen nog maar programma afsluiten. 

*Ik heb de laatste update gedownload van de GDN website, en dit helpt niet.

*Voordat ik de nieuwe update heb geinstalleer heb ik de oude GE verwijderd via het Configuratiescherm, en daarna bij start %appdata% ingetypt en het daar nog een keer verwijderd zodat alles eraf was.

*Ik heb het ook bij de standaard map. En ook bij sommige mod maps. Maar bij mijn eigen W.I.P map heb ik het gelukkig niet. Maar bij veel andere mappen we.

*Het helpt ook niet op Giants editor gewoon op te starten dus geen mod laden en daarna de map openen in GE. Dan komt het zelfde.. 

En ik heb nog een vraagje

In mijn WIP map heb ik via de Prefabs in GE een ijzeren dam hek toegevoegd, die je via de doortrigger kan openen. Alleen dit kan ik niet. En bij een stal die ik uitt Lossberg heb gehaald kan het ook niet en daar zit de trigger ook wel bij. Moet je dit in je map bouwen of een losse mod gebruiken?

Groeten TTV

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fa285634

Error: Failed to create texture array. Texture 'C:/Program Files (x86)/Farming Simulator 2017/data/maps/textures/terrain/beachSand_diffuse.png' doesn't match the image properties of the other layers.
Die error krijg ik.

@Gr3enBik3r 

Mijn pc is niet te slap, want eerder kon het wel. En van het ene op het andere moment was het zo.

En van die hekjes bedankt ik zal even zoeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.