Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Rebuilding Netherlands v1.2 Fix

Mike

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 34
  • Created
  • Laatste antwoord

Ik heb de afbeelding gezien. Ik ben je mods af gegaan wat op de afbeelding staat en het blijkt dat jij niet alle mods hebt die in de beschrijving staat en die in de zip bestand staan

Deze mods zitten ingepakt met de map.

ZZZ_multiFruitModule_Standard

ZZZ_multiFruit Deze zit er wel in maar ik heb deze aangepast anders werkt de functie zand scheppen niet.

ZZZ_compostSoil Deze staat ook in je mods map die is goed.

Ga nu eerst is naar de downloads klik daar op de map Rebuilding Netherlands dan zie je een hele beschrijving staan. Als je verder naar beneden gaat zie je Extra mods staan

die download je allemaal of je kijkt dat je deze al hebt. zo niet dan download je de mods.

Als je dat allemaal hebt gedaan werkt de map bij jou ook

Bij de volgende keer als we een map vrij geven Lees de beschrijving

Als je niks leest krijg je ook dit soort dingen dat mappen niet werkt. Het is een TIP van me

Wat je er mee doet moet je zelf weten.

Dit geld namelijk voor iedereen.

Gr Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb namelijk alle mods in de modfolder gezet en soms zegt ie dat de mod er staat dan klik ik op verplaatsen en vervangen zodat hij toch alles erin zet wat bij de map ingepakt zat.

is het dan een mod die je nog apart moet downloaden of zit in in de zip file van de map? (als je hem uitpakt)

mvg Jules

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik elke keer last van heb is dat als ik de savegame op nieuw laad alle koopbare gebouwen weer verdwenen zijn en ik ze weer opnieuw moet kopen.

Of ik een save game maak en ze zelf koop of dat ik er een maak zonder dat ik ze later wil kopen blijft het probleem terug komen.

Heb net  nogmaals gecheckt of ik de extra mods er in heb staan en dat is wel het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.