Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[InterFan][Work.In.Progress] Van alles en nog wat!

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

Jazeker weet ik dat, maar als een afbeelding niet recht van de zijkant is? En daarnaast is hij op het internet Tablad precies goed kwa vorm :P En als ik zelf een vlak moet gaan maken om hem op te plaatsen weet ik het wel, dan is de verhouding gouw zoek. 

Ik moet mijn 2de scherm eigenlijk echt aan gaan sluiten, dan kan ik gewoon op het andere beeld kijken en worden jullie ook niet gestoord door skype meldingen, maar ik wouw het gewoon eens een keertje geprobeerd hebben @fa285634, om ook op basis van filmen en bewerken wat wijzer te worden. 

Daarnaast is dit geen goede weergave wil je er van leren, daarvoor gaat het te snel, als iemand het standaard filmpje wil om echt iets van te leren mag dat natuurlijk altijd gevraagd worden. 

Vandaag ook maar eens even een echt hollandse balenprikker gemaakt :) 

lk8nw6ybldynd.jpg

vvmvax3ado6rn.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Zou ik zeker doen! 

Model is heel verschillend en in het begin zal je er lang over doen, zoals te zien in een paar pagina's terug heb ik een balenprikker getekend in 52min. deze gaat richting het uurtje maar niet veel meer. 

De meijer die hier direct bovenstaat heb ik gemaakt in ongeveer 2 uur, al met al kost het wel wat tijd, maar een beetje skypen met vrienden en radio luisteren maakt het leuk werk! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Omdat het modcontest feest bezig is heb ik de Veenhuis afgemaakt (Silage schotten en gewone schotten moeten nog!) 

Hier een foto van de textuur op de set banden die er op komt, misschien worden er hier later nog een paar aan toegevoegd. 

5jgsbxz9vhajr.png

Daarnaast heb ik natuurlijk al weer een nieuw project gevonden:

sgzpvby4xyr2x.jpg

cd0cfmep6nbbc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.